کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

ساکشن غبغب در کرج

ساکشن غبغب در کرج یکی از روش‌های مرسوم رفع غبغب و  از بین بردن چربی‌های ناحیه گلو و گردن می‌باشد. مرکز تخصصی جوانسازی کلینیک پوست و مو و لیزر تاج در عظیمیه کرج ارائه دهنده خدمات جوانسازی و زیبایی پوست و مو می‌باشد.
در چند سال اخیر و افزایش همگانی استفاده مردم از رسانه های اجتماعی و پیروی از به روزترین معیارهای زیبایی دقت افرادی که دارای چربی اضافه تر از حد معمول در نواحی زیر چانه و گردن هستند به روش های برطرف سازی این چربی ها بیشتر شده است. درخواست و پیگیری جهت از بین بردن این چربی ها و رسیدن به حالت نرمال قبل یکی از دغدغه های روزانه مردم می‌باشد.
از این رو نمی‌توان هر روش نادرستی را به عنوان راهکار در نظر گرفت. به عنوان مثال گرفتن رژیم های سنگین لاغری ! که به جرات می‌گویم هیچ اثری در برطرف کردن غبغب و چربی های ناحیه گردن شما ندارد. حتی باعث شل شدگی، کشیدگی و افتادگی پوست و بافت در این نواحی نیز می‌گردد.
با ما همراه باشید تا با بهترین روشهای از بین بردن و ساکشن غبغب در کرج توسط متخصصین کلینیک تاج آشنا شوید. 

ساکشن غبغب در کرج

مطالعه بیشتر: معجزه هایفوتراپی در جوانسازی صورت و گردن
غبغب چربی اضافه‌‎ای است که هیچ راهی برای پوشاندنش وجود ندارد؛ و بیش از همه در معرض دید است. عوامل مختلفی همچون ژنتیک، چاقی و یا آناتومی بدن در شکل گیری غبغب تاثیر دارند. برخلاف چربی دیگر بخش‌های بدن که با ورزش و یا رژیم غذایی مناسب رفع می‌شوند. غبغب جز از طریق جراحی و ساکشن( لیپوماتیک) درمانی ندارد. اگر شما هم از داشتن غبغب رنج می‌کشید ناراحت نباشید، چراکه بیش از ۶۸% مردم در وضعیت مشابه شما هستند. رفع آن از ساده‌‎ترین جراحی های سرپایی است. همزمان با ساکشن غبغب در کرج می‌توانید چربی اضافه دیگر نواحی صورت را نیز بدون هیچ مشکل و تداخلی تخلیه کنید. سپس در کمتر از چند روز از چهره جوانسازی شده خود تا برای مدت‎های بیشتری لذت ببرید.

رفع غبغب در عظیمیه

برای از بین بردن چربی هایی که بر اثر افزایش وزن، چاقی مفرد، در ناحیه زیر چانه،گلو و حتی گردن افراد انباشته شده اند. یک نوع عمل زیبایی به نام ساکشن غبغب انجام می‌شود.
با انجام لیفت و لیپوساکشن ناحیه گردن، کمک زیادی در محکم شدن و کشیدگی پوست این ناحیه می‌شود تا حالت عادی و نرمال زیبایی این ناحیه حفظ گردد. ضمن اینکه سستی، شلی و چین و چروک پوست زیر گلو،چانه و گردن نیزتا حد بسیار بالایی برطرف می‌شود.

البته دقت به این نکته که هرچه پوست جوانتر باشد نتیجه بهتری حاصل می‌شود اهمیت بالایی دارد. زیرا پوست به طور طبیعی هنوز خاصیت ارتجاعی و کشسان خود را حفظ کرده و بهتر بر اثر این عمل زیبایی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

اما برای این کار روشهای مختلفی وجود دارد که پزشک تشخیص می‌دهد، کدام روش برای شما مناسب‌تر است.

مطالعه بیشتر : تاثیر پی آر پی در جلوگیری از ریزش مو در کرج

بهترین دکتر رفع غبغب در کرج

بسته به تشخیص و تجربه پزشک رفع غبغب در عظیمیه کرج ممکن است لازم باشد که انجام این عمل به صورت بی حسی موضعی صورت بگیرد. در این صورت آرامبخش به صورت وریدی به بیمار تزریق می‌شود. یا با درخواست خود بیمار بیهوشی کامل انجام می‌گردد تا عمل به پایان برسد.

برای انجام لیپوساکشن، پزشک بدین صورت عمل می‌‌کند که چربی های اضافه موجود در زیر چانه و در امتداد گردن را با استفاده از کانولایی بسیار نازک که دارای ضخامتی کمتر از 2 میلیمتر بوده و متصل به خلاء است از زیر پوست خارج می‌نماید. این عمل در کوتاهترین مدت زمان سبب جلب رضایت بیماران و گرفتن بهترین نتایج می‌شود.
پس با این تفاسیر یکی از بهترین روش‌ها در برطرف سازی غبغب انجام ساکشن غبغب در کرج  و تحت نظارت بهترین پزشک متخصص رفع غبغب زیبایی برطرف سازی چربی های زیر چانه و غبغب در کلینیک تاج می‌باشد.
مطالعه بیشتر: تزریق فیلر لب مدل طبیعی و روسی در کرج

بهترین کلینیک رفع غبغب در عظیمیه

ساکشن غبغب در کرج

کلینیک تاج بعنوان بهترین مرکز رفع غبغب در کرج با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا به شما کمک می‌کند تا  زیبایی منحصر بفرد خود را بدست آورید. اگر پوست با نشاطی دارید و از سلامت جسمی خوبی برخوردارید و می‏‌خواهید چهره‌ای کشیده و زاویه‌دار داشته باشید ساکشن غبغب در کرج از زیرکانه‌ترین جراحی‌های چهره است.
چرا که عمل غبغب در کرج به تنهایی باعث می‌شود تا چهره و صورت شما زاویه‌دار و خط فک برجسته شود. در اینصورت  پوست ناحیه چانه و فک و اطراف گردن زیباتر و  کشیده‌تر دیده شود همچنین چربی‌های تجمع یافته این ناحیه برطرف گردد.
مطالعه بیشتر: قیمت پکیج‌های تخفیفی لیزر موهای زائد کلینیک تاج

بهترین کلینیک لیپوماتیک غبغب در کرج

بعبارتی نجام لیپوماتیک غبغب در عظیمیه کرج  نوعی جراحی سرپایی است. این کار با کمترین دوران نقاهت، می‌تواند جوانی و نشاط  را به چهره شما باز گرداند.
ساکشن غبغب در کرج نیازی به بستری شدن و بیهوشی ندارد. با استفاده از تکنولوژی‌های به روز این جراحی در دسته جراحی‌های غیرتهاجمی با کمترین میزان عوارض نسبت به شیوه‌‎های برداشتن غبغب در گذشته، قرار می‌گیرد که پس از آن نیز پوست به سرعت ترمیم می‌شود و کمترین جای زخم باقی می‌‎ماند.

خدمات کلینیک پوست و زیبایی تاج صرفا به ساکشن غبغب در کرج  و ساکشن چربی صورت منتهی نمی‌شود. کلینیک تخصصی تاج خدمات جوانسازی و احیای پوست را با بهترین کیفبت و مقرون بصرفه ترین قیمت ها در عظیمیه کرج به زیبا جویان گرامی ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات تخصصی جوانسازی کلینیک تاج کلیک نمایید. 

بهترین دکتر برای رفع غبغب در کرج - عمل غبغب در کرج - ساکشن چربی صورت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *