کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

تزریق چربی صورت در کرج

تزریق چربی صورت در کرج در کجا و به چه هدفی انجام می‌شود؟
این عمل زیبایی یک روش کم تهاجمی است که بعنوان انتقال چربی یا پیوند چربی نیز شناخته می‌شود. تزریق چربی به صورت یک روش زیبایی است که از چربی بدن شما برای افزایش و بازگرداندن حجم کاهش یافته چربی زیر پوست و نقاط دارای گودی به نواحی مختلفی  از صورت استفاده می‌کند.
ما در کلینیک پوست و مو و لیزر تاج  به خوبی با سلایق و معیارهای زیبایی روز و افراد آشنا هستیم. جوانسازی و اعمال تغییرات مفید و کاربردی به صورت کاملا طبیعی از جمله خدمات تخصصی ارائه شده در کلینیک تاج است.

تزریق چربی صورت در کرج
کلینیک تخصصی تزریق چربی در کرج

در ابتدای امر لازم است یه این نگرانی که برای برخی مراجعین گرامی  وجود دارد اشاره کنیم. از آنجایی که لیپوساکشن یا تزریق چربی به نوعی عمل پیوند تلقی می‌شود، آیا امکان دارد مانند سایر عمل های پیوند پس زده شود؟ در پاسخ باید بگوییم تزریق چربی صورت در کرج با پیوند اعضا متفاوت است. در این روش چربی‌های بدن از یک فرد استخراج می‌شوند و پس از مراحل پاکسازی ویژه مجددا به بدن خود همان فرد، تزریق می‌شوند. پس امکان بروز  عوارضی همچون پس زدگی که پیشتر  اشاره شد و یا بروز واکنش‌های آلرژیک و حساسیت کاملا منتفی است.
بنابراین اگر به دنبال راهی مطمئن و موثر برای بازگرداندن پری صورت و افزایش زیبایی خود هستید، تزریق چربی به دست متخصصان زیبایی کلینیک پوست و جوانسازی تاج در عظیمیه کرج، انقلابی برای جوان‌سازی صورت است.
مطالعه بیشتر: هایفوتراپی و جوانسازی صورت در کرج

بهترین کلینیک تزریق چربی صورت در عظیمیه

تزریق چربی در عظیمه کرج با انجام نوعی عمل پیوند بین چربی‌های یک قسمت بدن به سایر قسمت‌ها انجام می‌گردد. رایج ترین مدل تزریق چربی در کرج برداشتن (با روش ساکشن)  چربی‌های انباشته از نواحی پایینی شکم، اطراف پهلوها و کناره های ران‌ها و حتی پشت بازوها صورت می‌گیرد. سپس از چربی‌های استخراج شده در نقاط  دیگر بدن فرد مانند سینه‌ها، صورت، لب‌ها و غیره تزریق و استفاده می‌شود.
تزریق چربی طبیعی به مناطق مختلف صورت در کرج از جمله لب ها نسبت به سایر روش‌ها دوام و ماندگاری طبیعی بیشتری نسبت به مواد تزریقی دیگر دارد. از انجایی که تزریق چربی به صورت پس از صرف زمان لازم با بدن و بافت زیرین پوست ادغام می‌شود نتیجه نهایی ظاهری بسیار طبیعی‌ خواهد داشت.
اصولا از تزریق چربی به بدن برای پر کردن نقاط فاقد چربی یا به اصطلاح قسمت های گود بدن استفاده می‌کنند. پس انجام تزریق چربی صورت در کرج و حتی سایر نقاط بدن یکی از مرسوم‌ترین و ایمن‌ترین روش‌هایی است که امروزه در کلینیک‌های معتبر زیبایی پوست و مو انجام می‌شود.
مطالعه بیشتر: تزریق فیلر لب مدل عروسکی و طبیعی در کرج

دکتر خوب برای تزریق چربی صورت در کرج

روش لیپوساکشن یا همان عبارت مرسوم بین مردم در جامعه، ساکشن چربی‌ها باید تحت شرایط خاص و زیر نظر پزشک متخصص تزریق چربی صورت در عظیمیه کرج  و در کلینیک های مجهز و دارای مجوز انجام شود.
در تزریق چربی به صورت، از سلول‎های چربی بدن شما استفاده می‌شود و ظاهری طبیعی که به طور هماهنگ با ویژگی‌های موجود صورت شما است ایجاد خواهد شد.
انجام لیپوساکشن چربی در کرج تحت بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. قبل از تزریق چربی‌های استخراج شده، باید مراحلی بر روی ان انجام شود. مثلا باید چربی‌های جدا شده را از خون و سلول‌هایی که در حین جداسازی دچار آسیب شده‌اند جدا کرد. پس از به اصلاح پاکسازی، آنها را به نواحی مدنظر مجدد تزریق کرد.
مطالعه بیشتر: مرکز تخصصی تزریق بوتاکس عظیمیه کرج

تزریق چربی صورت در کرج

کلینیک تزریق چربی در کرج - بهترین پزشک متخصص تزریق چربی به صورت در کرج - دکتر خوب تزریق چربی طبیعی به صورت در کرج

 به طور کلی ژنتیک، بالا رفتن سن، رد جوش‎های بلوغ، عدم مراقبت‌های لازم و سبک زندگی ناسالم می‌توانند شادابی و شفافیت پوست را به مرور کاهش دهند. در این صورت روند پیری تسریع می‌پذیرد. از آن جایی که درصد کمی از افراد، با ژن خوب این فاکتورهای زیبایی را بصورت طبیعی دارند.
بنابراین بهترین راهکار برای زیباتر شدن و رفع کامل عوامل تسریع کننده پیری برای اکثرمان تزریق چربی، اصلاح فرم بینی، کشیدن پوست‌های اضافه صورت و رفع چین و چروک‌ها است.
مطالعه بیشتر: لیفتینگ پوست صورت با نخ در عظیمیه کرج

هزینه تزریق چربی به صورت در کرج

تزریق چربی یکی از کم خطرترین و طبیعی‌ترین شیوه‌‎های جوانسازی است که جایگزین فیلرها شده است و برخلاف فیلرها که نیاز به رسیدگی منظم دارند ماندگاری طولانی‌تری دارد. میزان ماندگاری چربی تزریق شده ارتباط مستقیمی با نحوه فرآوری آن دارد.اگرچه برداشتن چربی از بدن و تزریق آن به دیگر نواحی، باعث می‌شود این شیوه جوانسازی تهاجمی به نظر برسد. اما در قیاس با بسیاری از عمل‌های زیبایی، این فرایند بدون خونریزی بوده، بصورت سرپایی انجام می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی و نحوه تزریق چربی صورت و همچنین قیمت تزریق چربی به لب، گونه با کارشناسان ما در مرکز تخصصی پوست و زیبایی تاج در عظیمیه کرج تماس حاصل فرمایید. 

بهترین متخصص تزریق چربی در کرج

در صورتی‎که تزریق چربی توسط بهترین پزشک تزریق چربی در عظیمیه انجام شود به چهره حجم و شادابی جوانی را باز می‌‎گرداند. از این رو مراجعه به پزشک و متخصص زیبایی و بهترین متخصص تزریق چربی در کرج برای مشاوره و درمان اولین گام‌ بازگشت به جوانی و جوانسازی است. بطور کلی از آنجایی که استخراج چربی‌ها از بدن خود فرد و تزریق چربی به نواحی مد نظر بعنوان یک پروسه انجام میشود داشتن اطمینان از تحت نظارت یک پزشک با تجربه و مورد تایید بسیار اهمیت دارد. همچنین مراجعه به مرکز تزریق چربی معتبر در کرج که دارای تجهیزات و استانداردهای لازم وزارت بهداشت و سلامت باشد نیز باید مورد تاکید و توجه مراجعین گرامی باشد. 

کلینیک تزریق چربی به لب در عظیمیه کرج

تزریق چربی به لب یک روش جراحی زیبایی است که امروزه در کنار سایر روشهای حجیم سازی جهت افزایش حجم و شکل لب‌ها استفاده می‌شود. برای این کار از چربی بدن شما (معمولاً از چربی‌های مناطقی مانند شکم یا ران‌ها) برای تزریق در لب‌ها استفاده می‌کنند. این روش دارای مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها از جمله تزریق ژل و فیلر به لب ها می‌باشد که تعدادی از آنها را برایتان شرح می‌دهیم.
ماندگاری طولانی مدت پس از تزریق چربی به لب‌ها در مقایسه با سایر فیلرهای لب، نتایج طولانی‌تر و بهتری ارائه می‌دهد. زیرا بخشی از چربی تزریق شده جذب بذن می‌شود و به بخشی از ناحیه تحت درمان تبدیل می‌شود.

زاویه سازی فک و صورت با تزریق چربی در عظیمیه کرج

استفاده از روش تزریق چربی صورت در کرج بمنظور زاویه‌دهی فک و صورت یک نوع روش جراحی زیبایی است که برای تغییر شکل و افزودن زیبایی به ناحیه صورت و فک و چانه استفاده می‌شود.
در زاویه سازی فک و صورت با تزریق چربی در عظیمیه کرج چربی لازم و بکار رفته در حسن عمل را  از مناطق دیگر بدن (مانند ناحیه شکم یا پشت و غیره) جمع‌آوری  می‌کنند و  ماحصل پس از طی مراحلی در مناطق مورد نظر در صورت و فک تزریق می‌شود. این روش معمولاً به عنوان جایگزین و ایمن برای جراحی پروتز نواحی فک و چانه شناخته می‌شود.

کلینیک تخصصی تزریق چربی در عظیمیه کرج

با گذشت زمان، به طور طبیعی صورت ما، چربی و حجم خود را از دست می دهد. این افت چربی زیر پوست منجر به بروز و پیدایش افتادگی و چین و چروک چهره می‌شود. تزریق چربی صورت در کرج زیر نظر بهترین پزشک تزریق چربی صورت در عظیمیه کرج، می‌تواند این حجم از دست رفته را برایتان بازیابی می‌کند و ظاهری جوان و شاداب به چهره می‌بخشد.
استفاده از چربی‌های خارج شده از بدن خود فرد بدن به عنوان ماده تزریقی، در روش تزریق چربی به صورت در کرج دیگر شاهد بروز مشکلات ناخواسته مانند عفونت یا عدم توافق با بافت بدنی و پس زده شدن تزریق ماده خارجی نیستیم. دقت کنید که در این روش با توجه به اینکه سرعت پاسخ دهی و عملکرد سریعتری نسبت انجام عمل های جراحی را شاهد هستیم. اما ممکن است در برخی موارد چربی های تزریق شده در موضع مشخص جذب بدن شود و نیازمند به تزریق مجدد چربی در آن نقاط باشیم.

تزریق چربی زیر چشم در عظیمیه کرج

انجام تزریق چربی زیر چشم در کرج بعنوان یک یک روش جراحی زیبایی پرکاربرد به هدف از بین بردن گودی زیر چشم و حجم دهی متناسب در کلینیک تخصصی تزریق چربی به صورت تاج امکان پذیر است. ما در این روش با استفاده از چربی مناطق دیگر بدن خودتان حجم مورد نیاز به تزریق در ناحیه مد نظر مانند زیر چشم را جدا کرده و بر اساس استانداردهای لازم و ایمن آن را آماده تزریق مجدد به این ناحیه از صورت می‌کنیم. با تزریق چربی به ناحیه زیر چشم در کرج کمک می‌کنیم این صورت و زیر چشم هایتان تقویت و جوانسازی شده و حس زیبایی، جوانی  و نشاط چهره شما را تا حد مطلوبی افزایش می‌دهیم.
با استفاده از تکنیک تزریق چربی به زیر چشم در عظیمیه شما به طور موثری ظاهر چاله و شکاف‌های زیر چشمایتان را کاهش می‌دهید. از آنجای که این شکاف‌ها ممکن است ناشی از کاهش طبیعی چربی در این ناحیه باشند و یا حتی عوامل دیگری مانند وراثت مسبب بروز آنها شده باشد، پس با تزریق چربی، براحتی این معضلات برطرف شده و  این ماده پرکننده این ناحیه را صاف‌تر و طبیعی تر نمایان می‌گرداند.

تزریق چربی به گونه و چانه در عظیمیه کرج

ما در کلینیک تخصصی پوست زیبایی و لیزر تاج، تمایل به داشتن بهترین ظاهر و احساس را در شما درک می‌کنیم. تزریق چربی صورت در کرج یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال نتایج طبیعی و طولانی مدت در انجام کارهای زیبایی و جوانسازی هستند. تیم  پزشکان متخصص و ماهر ما متعهد به ارائه روش‌هایی ایمن و موثر، متناسب با نیازهای فردی شما هستند.
با تعیین وقت یک مشاوره عالی و تخصصی با کادر متخصص کلینیک تاج‌، جهت تزریق چربی برای صورت اولین قدم را برای جوان‌سازی و افزایش زیبایی خود بردارید. درخشش جوانی خود را باری‌ دیگر کشف کنید و نسخه مطمئن‌تری از خود را با تزریق چربی برای صورت در کلینیک تخصصی تزریق چربی در عظیمیه کرج در آغوش بگیرید.

 

تزریق چربی ارزان در عظیمیه کرج - دکتر تزریق چربی صورت در عظیمیه کرج - تزریق چربی به لب در کرج

4 دیدگاه
شیدا فرهمند

ماندگاری تزریق چربی به صورت خصوصا اینکه این چربی ها کاملا طبیعی هستند و از بدن خودمون هم هستن به نظرم خیلی بیشتر از سایر روش های تزریقی کارامد هست من واقعا از نتیجه تزریق چربی به زیر چشم هام راضی هستم و ممنونم از پزشک خوب تزریق چربی کلینیک تاج

فهمیه

برای داشتن صورتی خوش فرم و تغییر از حالت استخوانی انجام تزریق چربی به صورت با توجه به اینکه ماندگاری بالاتری داره و هم اینکه چربی جدا شده از بدن خودمون هست خیلی امن و بهتر هست. مورد بعدی اینکه برای من واقعا مهم بود که تزریق چربی رو دکتر خانم انجام بدن که تو کلینیک تاج این خواسته ام به راحتی انجام شد 😍

سحر داوری

افرادی که صورت های استخوانی دارن در سنین بزرگسالی خیلی دچار افتادگی میشن و من برای اینکه دچار این مورد نشم با روش تزریق چربی خیلی ایمن و بدون خطر برای حفظ زیبایی و فرم دهی صورتم اقدام کردم. نتیجه از اونچه که فکر میکردم خیلی بهتر و عالیتر هم شد ممنون

نسترن

سلام من فرم صورتم خیلی استخونی و ظریف بود اومدم پیشتون برام تزریق چربی به گونه و چونه انجام دادین الان واقعا صورتم عالی شده و از خودم راضی ام. مرسی از کار عالیتون

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *