کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

تماس با ما

تماس با ما و ارتباط با کلینیک پوست و مو و لیزر تاج

تماس با ما راهی برای دسترسی سریعتر به اطلاعات و گرفتن پاسخ سوالات شما است. مشاوران تخصصی ما در کلینیک پوست و مو و لیزر تاج همواره برای اینکه شما با به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند حاضر هستند. این مرکز دارای سال ها تجربه تخصصی موفق در زمینه جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی و مو است. این مرکز با مدیریت سرکار خانم تاجیک و با همکاری جمعی از بهترین پزشکان کرج و پرسنل آموزش دیده خدمات خود را درمحیطی مجهز به جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌های روز به مراجعین گرامی ارائه می‌دارند.

تماس با ما
کلینیک پوست و مو و لیزر تاج

این مرکز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و استانداردهای لازم افتخار دارد تا انجام خدمات جوانسازی پوست همچون:
هایفوتراپی در کرج، انجام پی آر پی ، تزریق بوتاکس با بهترین متریال، انجام لیفت نخ صورت جهت برطرف سازی افتادگی و لیف پوست صورت، انجام لیزر موهای زائد برای بخش‌ها و نواحی مختلف بدن با بهترین قیمت در عظیمیه کرج، برطرف سازی تیرگی زیر چشمها و رفع تیرگی آنها برای تمامی سنین، انجام آر اف فرکشنال با دستگاه ترمیا، و بهترین و سریعترین راه از بین بردن چربی‌های ناحیه گردن و غبغب با انجام ساکشن غبغب که در کلینیک تاج با بالاترین میزان دقت و اطمینان انجام می‌پذیرد.
خبر خوب برای علاقمندان به ایجاد تغییرات و رفع نواقص در ناحیه لبها و برطرف کردن خط های عمیق لبخند، تزریق و فیلر با بهترین برندهای روز و بر اساس نازل ترین قیمت‌ها است.
جهت تماس با ما برای اطلاع از هزینه‌ها و گرفتن رایگان مشاوره درباره بایدها و نبایدهای ضروری در انجام روشهای جوانسازی با کلینیک تاج تماس بگیرید.
این مرکز همچنین خدمات تخصصی دیگری در زمینه احیا و سلامت موها به نام مزوتراپی مو با بهترین قیمت در کرج ارائه میدهد که به واقع یک روش کارامد و نتیجه بخش است.
از جمله خدمات تخصصی ارائه شده برای بانوان نیزمی‌توان به سفید کردن واژن در عظیمیه کرج اشاره کرد. انجام این خدمت تحت نظارت پزشک و کارشناس آموزش دیده و با بالاترین میزان دقت و اطمینان در کلینیک تاج انجام می‌شود.

تماس با ماکرج – عظیمیه – میدان مهران – برج ماندگار – طبقه ٨ – واحد ٨٠٩ 

تماس با ما٠٢٦٣٤٩٨٠٠٠٣ – ٠٢٦٣٤٩٨٠٠٠٤

تماس با ما٠٩٩٠٩٠٥٦٩٢٦

تماس با ما taaj_clinic@

 تماس با ما clinictaaj2021@gmail.com