کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

لیزر موهای زائد درعظیمیه

قصد داریم با افتخار کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد درعظیمیه را به شما معرفی می‌کنیم. کلینیک تاج بعنوان تخصصی ترین مرکز خدمات لیزر با کیفیت و مقرون صرفه نسبت به سایر مراکز در منطقه عظیمیه کرج شناخته شده است. تمرکز اصلی تیم تخصصی لیزر کلینیک تاج همواره بر داشتن تجربه و داشتن تسلط کامل بر استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، مطابق با تکنولوژی روز است. بنابراین تجربه بهترین نتایج حاصل از اعتماد و مراجعه شما عزیزان به مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج از افتخارات ما در کلینیک تاج است.

لیزر موهای زائد در عظیمیه
مرکز لیزر میدان مهران کرج

کلینیک ما بعنوان مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در عظیمیه دارای گواهینامه‌های مورد تایید و مجوزهای قانونی مورد نیاز جهت ارائه خدمات لیزر موهای زائد بدن در کرج است. کلینیک تاج به رعایت قوانین و مقررات محلی و ملی مربوط به حوزه خدمات لیزر اهمیت می‌دهد و تمامی مراحل و فعالیت‌هایمان بر اساس استانداردهای صنعتی و بهداشتی و بهترین تعرفه و قیمت لیزر موهای زائد در سطح شهر کرج انجام می‌شود.
امروزه برای برطرف کردن و از بین بردن سریع تر و دائمی موهای زائد بدن از تکنولوژی های لیزری پیشرفته‌ای نسبت به سایر روش های آسیب زا و درد آور پیشین مانند ژیلت کردن مداوم پوست، اپسلاسیون، وکس و غیره استفاده و استقبال می‌گردد. از مزایای مفید و حائز اهمیت استفاده از روش لیزر موهای زائد در عظیمیه مواجه نشدن با انواع صدمات پوستی، زخم و تورم و قرمزی شدید است. همچنین در روش  لیزر موهای زائد در کرج در مقایسه با روش های پیشین  بروز حساسیت به مواد موبر، سوزش و خارش مزمن و عارضه برگشت مو به پوست و ایجاد جوش‌های زیر پوستی دردناک خبری نیست.

کلینیک لیزر در عظیمیه

کلینیک پوست و مو و لیزر تاج انواع خدمات زیبایی و سلامت پوست و مو را تحت نظر برترین پزشکان و متخصصان انجام می‌دهد. 
مدیریت و متخصصین این مجموعه تلاش خود را دارند تا شما مراجعین عزیز در مرکزی بسیار تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، با کمترین میزان تعلل توسط وقت دهی منظم به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

در فرآیند رفع موهای زائد با لیزر، نور از مولد نور لیزر تابانده می‌گردد. سپس توسط رنگدانه های مو اين نور جذب می شود. برای درک بهتر پیرامون عملکرد این نورباید بگوییم که نور در حین گذر از راه موها تبدیل به انرژی گرمایی می‌شود در این صورت مستقیما بر روی بخش اصلی موعا یعنی همان فولیکول های مو بهترین اثر را می‌گذارد. ریشه‌ی موها بلافاصله می سوزند و بدین ترتیب دیگر هرگز رشد نمی کنند. لیزر موهای زائد درعظیمیه واقع در کلینیک تاج، یکی از بهترین اثرات را در از بین بردن فولیکول‌ها و ریشه مو را دارد. 
مطالعه بیشتر: تزریق بوتاکس خط اخم و پیشانی در عظیمیه کرج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

داشتن محیطی مجهز و پاکیزه یکی از مهمترین فاکتور برای افرادی است که معمولا جهت انجام لیزر موهای زائد بدن خود، به این مراکز مراجعه می‌کنند. عموما برای افراد داشتن استاندارهای مهم مثل داشتن دستگاهی با کیفبت و بروز  از مشخصه های مهم بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج است.

لیزر موهای زائد در عظیمیه
مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در عظیمیه

بنابراین اکثر مراجعین در مورد نوع دستگاه موجود در مرکز لیزر، نحوه و قدرت ا ثر کذاری آن و اینکه اپراتورهای مرکز لیزر تا چه میزان آشنا به نحوه کار است سوال می‌پرسند.
ما در کلینیک تاج که بهترین مرکز لیزر موهای زائد عظیمیه است با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 2021 خدمات لیزر خود را با بهترین قیمت ها نسبت به سایر مراکز انجام می‌دهیم.
قصد داریم در مورد کارایی و نقاط قوت دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم باشما مطالبی را در میان بگذاریم.
این دستگاه برگرفته از جدیدترین تکنولوژی حال حاضر است. همه‌ی ما دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی در پوست و ژنتیک خود هستیم. این ویژگی ها دربرطرفسازی دائومی موهای زائو نیز تاثیر می‌گذارند. بنابراین نقطه قوت آن دستگاه داشتن بر روی طیف وسیعی از رنگ‌های پوست است. دیگر ویژگی مهم و قابل تاکید داشتن طول موج های مختلف است که بتواند برای انواع پوست‌ها قابل استفاده باشد.
مطالعه بیشتر: تزریق فیلر مدل روسی و نچرال در عظیمیه کرج

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر تاج به صورت کاملا تخصصی خدمات لیزر نواحی مختلف بدن را به صورت جداگانه و یا بصورت پکیج های لیزر مقرون بصرفه با کیفیت بالا به مراجعین گرامی خود ارائه می‌دهد. استفاده از جدیدترین تکنولوژی دستگاه لیزر سوپرانو آیس در کنار دقت و مراقبت‌های صورت گرفته از جانب اپراتور کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج نتیجه را بهمراه دارد. 

لیست قیمت پکیج های لیزر موهای زائد در کرج

لیزر ارزان موهای زائد بدن در کرج

کلینیک تاج بعنوان مرکز تخصصی لیزر موهای زائد عظیمیه کرج با هدف ارائه خدمات نوین و به روز از بین بردن موهای زائد بدن، توسط تجهیزات مدرن و استاندارد می‌باشد. از جمله دلایل استقبال همشهریان عزیز از خدمات لیزر کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر تاج داشتن کیفیت بالادر کنار مزیت ارزان و بصرفه بودن آن است. تیم تخصصی لیزر ما با گذراندن با کیفیت ترین دوره‌های آموزشی در کنار شما هستند تا با توجه به شناخت اصولی  تایپ پوستی و ضخامت موهای شما متناسب‌ترین روش و زمانبندی لازم را جهت از بین بردن موهای زائد ارائه دهند.

لیزر با دستگاه سوپرانو آیس در عظیمیه کرج

لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم 2021 در کلینیک تخصصی کلینیک پوست و مو و لیزر تاج انجام می‌پذیرد. 
جهت اطلاعات بیشتر در مورد طول موج های این دستگاه باید گفت که هر سه طول موج الکساندرایت، دایود و Nd:Tag است. این طول موج ها هرکدام بسته به میزان نعیین شده ای که دارند مستقیم بر روی فولیکول موها اثر گذاشته و بر روی هر نوع پوستی از تیره تا روشن اثر مطلوب دارند.

همه‌ی ما به خوبی متوجه این نکته هستیم که حساسیت پوست در نقاط مختلف بدنمان با هم برابر نیست. برای مثال پوست در ناحیه ساق و ساعد، مقاومت بیشترینسبت به پوست نواحی بیکینی و یر بغل دارد. پس به شما این اطمینان را می‌دهیم که دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم بدون هیچ مشکلی برای تمامی نقاط بدن بهترین اثر گذاری را دارد.

بخش تخصصی لیزر تاج کلینیک، ارائه دهنده پکیج های لیزر متنوع و با صرف برای مراجعین گرامی خود است. ضمن اینکه شما عزیزان همواره میتوانید جهت گرفتن مشاوره و اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد نواحی مدنظرتان با کارشناسان ما در مرکز لیزر عظیمه تماس حاصل فرمایید. ما شما تا دستیابی به نتایج مطلوب همراهی می‌کنیم.
مطالعه بیشتر: هایفوتراپی جوانساز در عظیمیه کرج

لیزر موهای زائد در عظیمیه

قیمت پکیج‌ های تخفیفی لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج

ما در کلینیک لیزر موهای زائد در عظیمیه برنامه‌های قیمتی و پکیج های تخفیفی مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای خدمات لیزر به مراجعین خود ارائه می‌دهیم. این اقدام به هدف این است که شما امکان دستیابی به لیزر موهای زائد با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید تا بتوانید با کمترین و ایمن ترین روش و بدون هیچگونه آسیب و اتلاف وقت‌های مکرر، از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید. اعتقاد ما در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در کرج دغدغه مالی هرگز نباید باعث تعویق افتادن اقدامات شما در زمینه زیبایی و جوانسازی مدنظرتان شود.  
پس به دلیل رعایت حال مراجعین گرامی و احترام به نوع انتخاب و تمایل آنها جهت انجام لیزر موهای زائد ما بعنوان مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج با ارائه پکیج های متنوع و کاربردی لیزر خدمات لیزر عالی خود را به شما ارائه کرده ایم. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با انجام مشاوره تخصصی قبل از لیزر موهای خود بهترین و کاربردی‌ترین پیکیج ها برای لیزر نواحی  مدنظرتان، با مقرون بصرفه ترین مبلغ و هزینه  لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج انجام دهید. 

تخفیف های لیزر موهای زائد در کرج

کلینیک تخصصی پوست و لیزر تاج بعنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج با داشتن برنامه‌های تخفیفی ارزنده بهترین فرصت‌های استفاده از پکیج‌های متنوع لیزر را داشته باشید. این مرکز همچنین بعنوان بصرفه ترین کلینیک لیزر در عظیمیه کرج جلسات مفید لیزر را با زمانبدی  و نوبت دهی منظم و منعطف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد

با توجه به هزینه های گزافی که برخی مراجعین در سایر مراکز لیزر می‌کنند و همچنین صرف مدت زمان  چند ماهه و یا چند ساله! که پشت سر گذاشته اند به دفعات دیده و شنیده ایم که اصلا راضی نبوده و نتایج مطلوبی دریافت نکرده اند.

اگر از بپرسید که علت چیست ؟
باید بگوییم که در صورتی که مایل به انجام لیزر برای راحت شدن از شر موهای زائد در نواحی مختلف بدن خود هستید، لازم است که قبل از لیرز کردن، به برخی نکات توجه ویژه ای داشته باشید. در این صورت برای گرفتن نتایج هرچه عالی‌تر در لیزر، در مسیر درستی قرار گرفته اید.

لیزر موهای زائد در عظیمیه
مرکز لیزر عظیمیه کرج میدان مهران

اگر از بپرسید که علت چیست ؟
باید بگوییم که در صورتی که مایل به انجام لیزر برای راحت شدن از شر موهای زائد در نواحی مختلف بدن خود هستید، لازم است که قبل از لیرز کردن، به برخی نکات توجه ویژه ای داشته باشید. در این صورت برای گرفتن نتایج هرچه عالی‌تر در لیزر، در مسیر درستی قرار گرفته اید.
قبل از هرچیز می‌توانید در مورد پوستتان و نکاتی که لازم می‌دانید باید به آنها توجه شود با مشاوران و اپراتور انجام لیزر مشورت کنید. این کار باعث می‌شود بهترین راهکار برای حصول بهترین نتیجه انتخاب و اجرا شود.
اصل مهم، اصلاح پوست 24 ساعت قبل از انجام ليزر می‌باشد.
تميز بودن پوست در زمان انجام لیزر بسیار حائز اهمیت است. پس مطمئن باشید که در نواحی مدنظرتان اثری از هیچ مواد اضافه ای نباشد.
عدم استفاده از محصولات برنزه كننده يا اسپری برنزه حداقل 2 هفته قبل از ليزر
خودداری از قرار گرفتن در معرض نور خورشيد حداقل 7 روز قبل از درمان
در تايم انجام پروسه ليزر از بند انداختن و اپيلاسيون خودداری شود.

جهت مطالعه بیشتر و آشنایی با سایر خدمات کلینیک تاج :

اطلاع از هزینه یک جلسه  آر اف فرکشنال ترمیا در کرج

مرکز تخصصی لیزر موی زائد در عظیمیه - بصرفه ترین مرکز لیزر در عظیمیه کرج

مرکز تخصصی پوست و زییایی، مو و لیزر تاج را در سایت کرج کلینیک هم دنبال کنید.

4 دیدگاه
سایه محمدی

با تشکر از مجموعه لیزر درحه یک کلینیک تاج از ابتدای نوبت دهی تا تعرفه لیزر موهای زائد در عظیمیه و نحوه ارائه خدمات لیزر همه و همه عالی 👏👏😍

آیدا رضایی

من ۴ جلسه لیزر به صورت پکیج پیشتون اومدم. علاوه بر تعرفه ها و دقت کار اپراتور مجموعه‌تون از معجزه اثر گذاری دستگاه لیزرتون هم خیلی راضی ام. بعد این پکیج برای پکیج بعدی هم میام پیشتون 😍😍❤️

شهین طالبی

من برای لیزر صورتم تا بحال به جاهای مختلفی رفته بودم. ولی مرکز لیزر تاج در عظیمیه علاوه بر دقت و کیفت خوب دستگاهتون خیلی تمییزه و منظم در وقت دهی هست. با تشکر از مدیریت مجموعه تون

تارا حبیبی

سلام میخواستم بخاطر قیمت های خوب لیزرتون و کیفیت عالی دقت و دستگاهتون تشکر کنم. من خیلی جاها رفتم ولی کلینیک لیزرتون واقعا عالی و تمیبز هست. مرسی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *