کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج

بهترین قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج نزد کلینیک پوست و مو و لیزر تاج واقع در منطقه عظیمیه کرج ارائه می‌گردد. 
متخصصین زیبایی مرکز تاج بهترین خدمات جوانسازی (RF fractionals) خود را مطابق با جدیدترین متدهای روز برای شما مراجعین عزیز انجام می‌دهد. آر اف فرکشنال ترمیا امواج رادیو یا همان RF در بسیاری از برندهای مختلف، به جهت لیفت و سفت شدن پوست و جوانسازی استفاده می‌شود.
آر اف فرکشنال یا به اختصار (RF) فرکشنال  انواع مختلفی دارد. از جمله آن‌ها می‌تواند از نوع چند قطبی و یا سوزنی باشد. به سوزنی‌ها همان فرکشنال نیز گفته می‌شود.

قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج
جوانسازی با آر اف ترمیا

ترمیا و برندهایی که امروزه مشابه آن هستند از همان نسل های جدیدتر و به روز آر اف ها هستند. با این تفاوت که اندازه سوزن های ترمیا در مقایسه با آر اف های قدیمی، بسیار ریزتر هستند که به آنها (نانو) نیز می‌گویند. دیگر تفاوت آن هم در داشتن قابلیت تنظیم دستگاه بسته به هدف های درمانی است. چون همانطور که می‌دانید ترمیا توانایی درمانی در بخش های وسیعی از عوارض‌های پوستی دارد. 

آر اف فرکشنال ترمیا در عظیمیه

چهره اولین عضو بدن است که توجه همگان را به خود جلب می‌کند و در عین حال پوست آن نیز در معرض بیشترین آسیب قرار دارد. آر اِف ‎فرکشنال ترمیا از جدیدترین و کم تهاجمی‌ترین شیوه‌های جوانسازی پوست است.

مطالعه بیشتر: مرکز لیزر موهای زائد در عظیمیه کرج با دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم 

قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج

داشتن یک پروسه درمانی اصولی و تخصصی می‌تواند در به نتیجه رسیدن هرچه بهتر تاثیر ویژه ای بگذارد. یک نکته مهم که در هر صورت باید بدان توجه داشت این است که تجربه‌ی کاری و تخصصی زیبایی برای پزشکی که اینکار را انجام می‌دهد بسیار اهمیت دارد. توصیه ها و باید و نبایدهایی که برای شما می‌گویند را  نیز باید مو به مو انجام بدهید.
مطالعه بیشتر: جوانسازی با هایفوتراپی در کرج

قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج

زمانی که قصد انجام درمان توسط دستگاه آر اف ترمیا را دارید این امکان برای شما وجود دارد که بسته به موضع و ناحیه مد نظر و همچنین شدتی که برای درمان عارضه ی شما تشخیص داده شده است. می‌توانید درخواست انجام بی حسی موضعی داشته باشید.
این امکان برای اشخاصی که آستانه ی تحمل درد در آنها بسیار پایین است فراهم شده است. در صورتی که نتوانستند درد و سوزش ناچیز طی درمان را تحمل کنند دچار اضطراب نشوند. دستگاه آر اف ترمیا در زمان انجام دوره درمانی مقداری گرمای خفیف در پوست آن موضع ایجاد می‌کند. پس داشتن مقداری قرمزی و التهاب در انتهای جلسه ی درمانی شما کاملا طبیعی است.
مطالعه بیشتر:بهترین پزشک تزریق بوتاکس در کرج

جوانسازی پوست با دستگاه ترمیا

ترمیا نمونه به ‎روز دستگاه لایه ‎بردار آر اِف فرکشنال است که در سطح جهان با استقبال بالایی مواجه شده است. این دستگاه رنج گسترده‎‌ای از بیماری‌های پوستی را با هر تناژ رنگی پوست، با رضایتی تضمین شده، ترمیم و جوانسازی می‎‌کند. تکنولوژی لایه ‎برداری و ترمیا تنها در دستگاه‌‎های کمی از آر اِف ‎فرکشنال (همچون Venus Concept, Inmode & Endymed devices ) بکار رفته است.
برخلاف تمامی آر اف فرکشنال‌ها (RF fractionals)، سیستم دستگاه ترمیا مجهز به تکنولوژی هوشمند است . این سیستم با تعیین مقدار انرژی ورودی، برای بهبود عملکرد درمان و هم‌چنین اجرای دامنه وسیع‌تری از درمان‌ها به نسبت سایر روش‌های درمانی و حتی استفاده از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال است.
مطالعه بیشتر: تزریق فیلر لب،گونه و چانه در کرج

قیمت آر اف فرکشنال ترمیا در کرج

دستگاه آر اِف ‎فرکشنال ترمیا دارای مجموعه‌ای از سوزن‌های بسیار ظریف است. که همزمان با سایش سطح پوست و گرم کردن لایه‌های زیرین، نه تنها لایه برداری می‌کند بلکه سلول‌ها و فیبرهای ناسالم را نیز تحریک می‌کند. تا از طریق جریان خون بیشتر، کلاژن سازی و تولید الاستین بار دیگر شدت گیرد و بدین ترتیب با لایه‌برداری پوست مرده و تحریک لایه‌‎های جدید، پوست بار دیگر لطیف، سفت و کشیده شود.  در این صورت منافظ باز پوست نیز بسته شده، اثر زخم و آکنه، چین و چروک‌ها و خطوط عمیق نیز از بین می‌روند.

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر تاج ارائه دهنده انواع خدمات درمانی و جوانسازی در دو زیر شاخه پوست و مو با تجربه چندین ساله خود در این زمینه توانسته است رضایت بالایی از مراجعین خود کسب کند.

از جمله خدمات تخصصی جوانسازی برای رفع مشکلات پوست صورت و گردن مانند افتادگی و چین و چروک پوست و تقویت سلامت مو مرکز در تاج عظیمیه شامل :

پی آر پی (PRP) مو 

ماندگاری لیفت با نخ

و… است که موارد فوق تنها بخشی از گستره خدمات برتر و تکنیکی کلینیک تاج در کرج است.

هزینه ترمیا –  هزینه ترمیا صورت – آر اف فرکشنال ترمیا  – مراقبت های بعد از آر اف ترمیا
کاربردهای آر اف فرکشنال ترمیا در جوانسازی 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *