کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی در کرج یا همان هایفو HIFU از جمله خدمات پرتقاضای جوانسازی و لیفتینک صورت و ابروها است که برای همشهریان عزیز ساکن شهر کرج توسط کلینیک پوست و مو و لیزر تاج ارائه شده است. انجام هایفوتراپی در عظیمیه تحت نظارت برترین پزشکان در محیطی پاکیزه و تخصصی ارائه می‌شود. یکی از جدیدترین روش های ارائه شده در جهت جوانسازی و استحکام بخشی پوست هایفوتراپی است. به مرور زمان و طی شدن سال های عمر و بر اثر استفاده از روتین‌های نامناسب، حتی عدم رسیدگی  به پوست، اثرگذاری سایر عوامل محیطی بر پوست، زیبایی و طراوت بافت مستحکم پوست‌ها از بین می‌رود.

هایفوتراپی در کرج
کلینیک تخصصی هایفوتراپی و جوانسازی کرج

در این صورت اگر با دقت به پوست افراد سن بالاتر و یا افرادی که به زیبایی پوستشان اهمیت نمی‌دهند دقت کنید به وضوح افتادگی پوست یا همان شل شدگی صورت را می‌بینید. پس اینجا نقش اساسی و موثر هایفوتراپی در برطرف سازی عدم استحکام پوستی را درمیابیم.
اکثر مراجعه کنندگان اطلاعات کافی در مورد مزایای استفاده از هایفوتراپی ندارند. تنها می‌دانند که این روش جوانسازی بسیار امن، و سریعترین راه‌حل برای رفع افتادگی و شل شدگی پوست است.
بنابراین وظیفه ما در کلینیک تاج بعنوان بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در کرج ایجاب می‌کند تا با انجام مشاوره‌های تخصصی با مراجعین گرامی آنها را از فواید و اثرات مفید استفاده از روش هایفوتراپی در کرج آگاه کنیم. انجام هایفوتراپی در سنین بالای سی سال و با هر جنسیتی نیاز به مراقبت و انجام مراقبت خاصی ندارد. ما جلوتر به طور کامل درباره اهمیت و همچنین مزایای هایفو را برایتان می‌گوییم تا برایتان روشن شود که شما پس از هایفوتراپی در کرج می‌توانید به راحتی کارهای روزمره تان برسید.

مطالعه بیشتر: تزریق بوتاکس و جوانسازی در کرج

بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در عظیمیه

هایفوتراپی صورت یکی از روش‌های جایگزین سریع و بدون خطر برای برطرف سازی عوارض پوست صورت است که نیازی به طی کردن بازه زمانی طولانی و تعداد جلسات مراجعه زیادی ندارد. در صورتی که هایفو را نزد پزشک مجرب و در کلینیک تخصصی انجام دهید این اطمینان را می‌دهیم که شما توانسته اید به امن ترین شکل ممکن از دست شلی و افتادگی، چین و چروک های ریز صورتتان خلاص شده اید.
اکثر مراجعه کنندگان ما در کلینیک تاج که بهترین مرکز هایفوتراپی در عظیمیه کرج است اطلاعات کافی در مورد مزایای استفاده از هایفوتراپی ندارند. بنابراین احساس می‌کنند که پس از مراجعه به کلینیک باید دوران نقاهت و مراقبت های ویژه ای را هم رعایت کنند. در صورتی که اصلا به این شکل نیست! ما با انجام مشاوره های تخصصی توسط پرسنل با تجربه شما را در این امر آگاه می‌کنیم. 
مطالعه بیشتر: تزریق بهترین فیلر لب در عظیمیه کرج

بهترین کلینیک هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی در کلینیک تخصصی هایفو و جوانسازی تاج به روشی بسیار امن انجام می‌شود. ما از دستگاه‌های هایفوتراپی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنیم که با کمک سنسورها و نظارت مداوم، از کنترل دمای پوست و جلوگیری از آسیب به بافت‌های اطراف در حسن انجام کار محافظت می‌کنند. این میزان از دقت و تمرکز به مراجعین گرامی ما اطمینان لازم را می‌دهد که در حین و پس از جلسات هایفوتراپی، هیچ خطری برای آسیب به پوست یا ایجاد عوارض جانبی وجود نخواهد داشت.

هایفوتراپی در کرج
هایفوتراپی برای جوانسازی و رفع شلی و افتادگی پوست صورت

زمانی که شما در کلینیک تخصصی انجام هایفوتراپی تاج در عظیمیه کرج بر روی پوست و نواحی دارای افتادگی خود مانند گونه‌ها، ابرو و پیشانی، غبغب و گردن هایفو را انجام می‌دهید  از همان لحظه تغییرات مثبت آن را به طور عینی مشاهده می‌کنید. این اثرگذاری فوق‌العاده به طور متوسط تا حدود ۳ ماه، بالاترین مقدار لیفت شدگی (کشیده شده پوست به بالا) و ساختن کلاژن در پوست را دارد.
از نظر بهترین دکتر برای هایفوتراپی در عظیمیه بهترین بازه زمانی انجام هایفو تراپی یک الی دو بار در طی یکسال است. بیشتر از این مقدار نیاز نیست و کمتر از دوبار نیز ممکن است منجر به بهترین نتیجه نشود.
کلینیک تخصصی هایفوتراپی تاج در کرج با افتخار توانسته است خدمات جوانسازی و لیفتینگ با هایفو را برای بسیاری از مراجعین خود به انجام رسانده و و رضایتمندی و تاثیرات خوب این عمل را به خوبی به سایرین نمایش دهد.
مطالعه بیشتر: مزوتراپی کاهش ریزش مو در کرج

هایفوتراپی در عظیمیه کرج

مرکز تخصصی تاج در عظیمیه مفتخر به انجام بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هایفوتراپی در کرج است. همانطور که قبلا اشاره کردیم از مزایای استفاده از هایفوتراپی داشتن پوستی ۵ الی ۱۰ سال جوانتر دیده شدن می‌باشد.همچنین انجام هایفو از شل شدگی و افتادگی پوست صورت جلوگیری می‌کند.هایفوتراپی باعث از بین رفتن غبغب در ناحیه چانه و گردن نیز می‌گردد.
البته توجه به این نکته هم مهم است که بسته به میزان حساسیت و نوع پوست افراد احتمال بروز تورم و قرمزی در نواحی مختلف صورت وجود دارد. اما این موارد بدون خطر است و خیلی سریع از بین می‌روند. با توجه به اثر گرمایی تکنولوژی التراسوند شخص فقط احساس ضعیفی از سوزن سوزن شدگی و التهاب را برای مدتی احساس ‌کند. در برخی موارد مراجعه کنندگان اظهار می‌کنند که دچار کبودی و یا بی حسی موقت هم بوده اند .اما ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که این اثرات موقتی است و بدون هیچ مشکلی، پس از چند روز از بین می‌رود.
عزیزانی که به زیبایی و حفظ استحکام پوست در نواحی چشم ها اهمیت میدهند و قصد جلوگیری از افتادگی پلک و ابروهای خود را دارند می‌توانند با انجام هایفوتراپی ابروها به راحتی و تنها درتعداد جلسات اندک و یا حتی در یک جلسه به این هدف دست پیدا می‌کنند.

دکتر خوب برای هایفو در کرج

هایفوتراپی در کرج
جوانسازی با هایفو تراپی بین پنج الی ده سال

مطالعات نشان داده که نتیجه مثبت هایفوتراپی صورت در جوانسازی پوست بعد از دو الی سه‌ ماه بصورت واضح قابل مشاهده است و در صورتی که بیمار مراقبت‌های پوستی را جدی بگیرد تا یک‌سال می‌تواند از نتیجه هایفوتراپی لذت ببرد. امن بودن هایفوتراپی آن را به یکی از بهترین شیوه‌های درمانی حتی برای تومورهای سرطانی در طولانی مدت تبدیل کرده است.
در روش جوانسازی با هایفوتراپی در عظیمیه کرج عموما هدف مراجعین کلینیک تاج بهبود بخشیدن به ظاهر صورت و جوانانه‌تر کردن پوست نواحی صورت در افراد بالای چهل سال است. همچنین هایفو در کرج باعث جلوگیری و کاهش نشانه‌های قابل مشاهده‌ی پیری در صورت و نواحی گردن است.
برای دست‌یابی به نتیجه دل‌خواه، متناسب با وضعیت مراجعه‌کننده و تشخیص دکتر خوب هایفو در عظیمیه کرج، هایفوتراپی بین یک تا شش جلسه انجام خواهد شد. کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی کاژه مجموعه‌ای از بهترین پزشکان و مشاوران متخصص است که با جدیدترین و مجهز‌ترین دستگاه‌های هایفوتراپی از شما دعوت می‌کند در کمترین زمان پوست خود را بار دیگر جوان و شاداب کنید. 
مطالعه بیشتر: جوانسازی RF فرکشنال در عظیمیه کرج

لیفتینگ و هایفوتراپی در کرج

از آنجایی که تکنولوژی پیشرفته هایفوتراپی دردرمان چین و چروک ها بسیار عالی جواب داده است پس توانایی درمان گسترده لایه‌های عمیق‌تر چین و شکن ها و چروک‌های عمیق را نیز دارا است. در هایفوتراپی با انرژی فوق العاده امواج تنظیم شده و تمرکز بر لایه‌های عمیق پوست بهبودی قابل توجهی در میزان انعطاف پذیری پوست ایجاد میشود که در نتیجه شاهد کاهش بالقوه چروک‌های نواحی مختلف صورت هستید
توجه به این نکته هم بسیار اهمیت دارد که ما در مرکز تخصصی هایفوتراپی عظیمیه کرج انواع مراجعه کننده با تیپ‌های پوستی را در زیبا جویان عزیز مشاهده می‌کنیم. افراد از پوست‌های بسیار حساس تا پوست‌های چرب بدون هیچ ممنوعیتی می‌توانند از مزایای معجزه جوانسازی با هایفوتراپی صورت در کرج استفاده کنند.
اما در بعضی موارد ممکن است افراد  پس از جلسه هایفوتراپی خود، دچار تورم و التهاب  در نواحی کار شده شوند. در این صورت با گذشت چند ساعت و کمی صبر این التهاب‌ها فروکش می‌نماید. اگر هایفوتراپی را در یک مرکز تخصصی پوست و زیبایی مانند کلینیک تاج نزد پزشک متخصص هایفوتراپی در عظیمه کرج انجام دهید درصد بروز این موارد بسیار کاهش میابد. تجربه و تخصص کادر درمانی ما در کلینیک تاج ضامن سلامت و رضایت مراجعین گرامی ما است.
مطالعه بیشتر: لیفت گونه و شقیقه با نخ  در عظیمیه کرج

هایفوتراپی دور چشم در کرج

امروزه راه‌های بسیار متنوعی برای از بین بردن علائم پیری همچون بروز چین و چروک، گود افتادگی و تیره شدن اطراف چشم‌ها وجود دارد. اما موثرترین و در عین حال بیشترین اثر بخشی مربوط به استفاده از روش هایفوتراپی دور چشم در عظیمه کرج است. کلینیک تخصصی تاج با داشتن بهترین تجهیزات هایفوتراپی در کرج توانسته است با بهترین نتایج و امن‌ترین شیوه این نگرانی را در مراجعین عزیز خود رفع نماید.
اگر نگران این هستید که  با انجام هایفوتراپی دور چشم در کرج به چشم‌هایتان آسیبی وارد شود باید بگویم که نیازی به نگرانی نیست. ساختار تجهیزات هایفوتراپی با تمرکز امواج فراصوت در ناحیه مد نظر عملکردی مشابه با همان دستگاه سونوگرافی دارد. با نفوذ این امواج به بافت زیرین پوست اطراف چشم‌هایتان و ارسال مداوم انرژی گرمایی در آن ناحیه، باعث شروع گلاژن سازی با سرعت بیشتری می‌شوند که منجر به جوانسازی و رفع عارضه‌های ذکر شده می‌گردد.
پس در این روش از هیچگونه تزریق با سوزن استفاده نمی‌شود و بسیار ایمن و فاقد خطر است. اکثر مراجعین ما جوانانی هستند که با بروز اولین نشانه ها و خطوط در اطراف چشم ها به ما مراجعه نموده اند و بدنبال دستیابی به زیای و جوانسازی پوست صورت و اطراف چشم هایشان هستند. ما در کلینیک تخصصی هایفوتراپی و جوانسازی تاج با تکیه بر علم و دانش، تجربه موفق و ابزار تجهیزات معتبر این کلینیک به آنها کمک می‌کنیم تا به زیبایی منحصر به فرد و مطلوب خود دست یابند. 
مطالعه بیشتر: درمان سیاهی زیر چشم ها در کرج

هایفو چروک دور چشم در عظیمیه کرج

ما در کلینیک پوست و زیبایی تاج به شما این اطمینان را می‌دهیم که با انجام هایفوتراپی دور چشم در عظیمیه کرج نه تنها از مزیت های درمانی این روش بهره می‌برید بلکه از بروز سایر علایم نیز جلوگیری می‌نمایید. هایفوتراپی چروک دور چشم در کرج منحصرا برای خانم ها نیست و حتی برای آقایان در هر سنی قابل انجام است.
بطور کلی جوانسازی با هایفوتراپی در کرج پاسخگوی نیاز به زیبایی و جوانی هر دو جنسیت بانوان و آقایان از سنین جوانی تا میانسالی می‌باشد. لطافت، روشن شدن، صافی و کشیده شدن یا لیفتینگ پوست ناحیه اطراف چشم ها را در صورت صبوری بیشتر و با گذشت زمان مشاهده می‌کنید. زیرا هرچه از انجام هایفوتراپی  این ناحیه بگذرد میزان تولید کلاژن در احیای پوست بیشتر شده و اثرات جوانسازی را هرچه بیشتر و بهتر درک می‌کنید.

هایفوتراپی غبغب و لیفت پوست در عظیمه کرج

انجام هایفوتراپی در نواحی غبغب و فک و گردن در کرج عموما روشی جایگزین برای عمل های جراحی فرم دهی و لیفتنگ است که امروزه بطور گسترده برای بهبود ظاهر، جوانسازی و رفع چین و چروک‌های موجود در این نواحی استفاده می‌شود. بهترین و نتیجه بخش‌ترین هایفو این است که حتما جلسات هایفوتراپی خود را توسط پزشک خوب هایفوتراپی در مرکز تخصصی هایفوتراپی کرج انجام دهید. توجه داشته باشید که هایفوتراپی غبغب پوست و بافت زیرین این ناحیه توسط اشعه مورد تایید و طی جلسات تشخیص داده شده طبق شرایط خاص شما به مرور جمع‌تر و سفت‌تر می‌شود. بنابراین اگر در دهه سوم زندگی خود را پشت سر گذاشته اید و یا در دهه چهارم و یا پنجم زندگی خود هستید و دچار عارضه شل شدگی و افتادگی و از دس رفتن کیفیت و شادابی پوست در این نواحی صورت خود هستید هایفوتراپی غبغب و فک و گردن در کرج یک روش ایمن و ماندگار برای بازگشت به جوانی و زیبایی پوست صورت شماست.

هایفوتراپی با قیمت مناسب در کرج

مزیت اصلی انجام هایفوتراپی در کرج در کلینیک تخصصی پوست و جوانسازی تاج، قیمت و تعرفه مناسب هایفوتراپی برای مراجعین عزیزمان است. کلینیک تاج با ارائه خدمات هایفوتراپی با کیفیت با مقرون بصرفه ترین هزینه توانسته است حسن نیت خود در ارائه خدمات جوانسازی پوست را ثابت کرده و اعتماد و اطمینان بالایی را از دیدگاه مشتریان و مراجعین گرامی بدست آورد. رسالت تیم پزشکی ما آسان کردن مسیر دستیابی به زیبای منحصر به فرد شماست. 

هایفوتراپی با قیمت خوب در عظیمیه کرج - قیمت یک جلسه هایفوتراپی در کرج - هزینه یک جلسه هایفو در کرج

کاربردهای هایفوتراپی صورت

• کاهش چین و چروک ها
• لیفت غبغب و صورت
•کمک به کمتر شدن اثرات چین و چروک اطراف لب‌ها و دهان
•برطرف کردن خط‌هایی که در نواحی زیر چشم‌ها هستند
• سفت شدن پوست
• بهبود قابلیت ارتجاعی پوست صورت
• دیده شدن تمامی زوایای صورت و خط ناحیه چانه و فک
• رفع چروك های روی گردن

هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی برای لک صورت در کرج

از دیگر کاربردهای اعجاب انگیز هایفوتراپی در عظیمیه کرج می‌توان به توانایی بالای این روش در کاهش و حتی در بسیاری تجارب موفق ما در کلینیک تاج، از بین بردن لک‌های صورت اشاره کرد. از آنجایی که قبلا نیز اشاره شد،  روش هایفو با مترکز نمودن امواج قدرت بالا، حرارت تنظیم شده را به لایه‌های عمیق پوست در نواحی مد نظر صورت منتقل می‌کند.

لیفتینگ صورت بدون جراحی با هایفوتراپی در کرج - لیف ابرو با هایفو در عظیمیه کرج - هایفوتراپی غبغب در کرج

مرکز زیبایی تاج مجهزترین مجموعه درمان تخصصی پوست و مو در منطقه عظیمیه کرج می‌باشد. این مجموعه با مدیریت سرکار خانم تاجیک و با همراهی پزشکانی مجرب، خدمات هایفوتراپی در کرج را برای همشهریان گرامی انجام می‌دهند.
در این مقاله قصد داریم تا نکات مهم و ریزه کاری های مفیدی را در مورد هایفو با شما عزیزان در میان بگذاریم. در صورت تمایل  جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان و کسب راهنمایی بیشتر از هزینه هایفوتراپی صورت با کلینیک تاج  تماس بگیرید.
مجموعه تاج به دلیل داشتن تجربه و سابقه درخشان در ارائه خدمات هایفوتراپی در کرج با استفاده از جدیدترین تکنولوژی لیفت صورت در کرج قصد دارد تا نکات مهم و جزئیات قابل توجه در مورد انجام هایفو را با شما در میان بگذارد. با ما همراه باشید.

موارد منع انجام هایفوتراپی

برای انجام فرآیند هایفو صورت در کرج لازم است به نکته مهم و در عین حال بسیار حساس دقت کنید. انجام پذیری این عمل بسته به رعایت و نداشتن مواردی است که برایتان ذکر می‌کنیم.
کلینیک تخصصی هایفوتراپی تاج به سلامت شما می‌اندیشد بنابراین حفظ سلامتی و تندرستی شما بر هر چیزی برای ما مقدم است. 

هایفوتراپی در کرج
لیفت با هایفو صورت

لطفا در صورت اینکه هدفتان از انجام هایفوتراپی فرم دهی اندام بدن است دست نگه دارید.
 در صورت داشتن هرگونه فلز در ناحیه درمان (صورت) ممنوعیت استفاده از امواج اولتراسوند  در پی خواهد بود و مرکز تاج بدون مشاوره و اطلاع قبلی و در صورت صلاحدید پزشک متخصص هایفوتراپی  کلینیک، فرایند هایفوتراپی جوانساز در کرج را برایتان انجام نخواهد داد. 
ضمنا بانوانی که در حال گذراندن دوران بارداری هستند فعلا شرایط انجام هایفوتراپی را ندارند. در صورتی که به تازگی تزریق فیلر و بوتاکس انجام داده اید تا مدت حداقل شش ماه هایفوتراپی را به تعویق بیاندازید. سپس با مشاوره و صلاحدید پزشک انجام ان بلامانع است. 
دارا بودن پروتز در نواحی گونه‌هایتان و یا در ناحیه چانه
افرادی که دندان پر کرده یا ایمپلنت دارند، انجام هایفو با شرایط خاصی انجام می‌شود.
افراد دچار عفونت، جوش فعال و زخم يا تبخال و زخم در پوست صورت.

پس در صورت رعایت کردن مواردی که ذکر شد، شما بدون هیچگونه مشکل و عارضه ای و به بهترین شکل هایفوتراپی خود را در کلینیک تاج کرج انجام می‌دهید.

هايفوتراپی دور چشم و صورت و بينی در کرج -  بهترین مرکز هایفو تراپی کرج - هایفوتراپی کرج - هایفو عظیمیه کرج

مزايای هايفوتراپی

انجام هایفوتراپی بعنوان یکی از به‌روزترین روش‌های برای لیفت و رفع شلی و افتادگی پوست فقط در یک جلسه انجام می‌شود. نیازی به طی شدن دوران نقاهت ندارد و حتی بستری شدن ندارد.
هایفوتراپی هرگز باعث ایجاد کوچکترین لکه و یا زخم و عوارض بر روی پوست شما نمی‌گردد. به دلیل اینکه از هیچگونه اشعه در آن استفاده نمی‌شود یکی از امن‌ترین روش های جوانسازی است.
استفاده از روش هایفوتراپی برای جوانسازی صورت و نواحی غبغب، گردن، شقیقه و پیشانی و اطراف  چشم ها معمولاً با هدف بهبود ظاهر جوانانه و کاهش چین وچروک ها و سایر نشانه‌های قابل مشاهده‌ی پیری مانند شل و افتادگی پوست انجام می‌شود. البته که بسته به شرایط هر مراجع کننده و هدف و موارد ذکر شده از جانب آنها پزشک متخصص زیبایی  از روش هایفو به تنهایی و یا استفاده از هایفوتراپی در  ترکیب با سایر روش‌های دیگر مانند تزریق بوتاکس،  تزریق مزوژل های جوانساز و حتی لیزر پوست همراه شوند تا نتیجه بهتری حاصل شود.

تخفیف هایفوتراپی در کرج - هایفوتراپی صورت با قیمت مناسب در کرج

انجام هابفوتراپی سریعترین و موثرین راه جهت جوانسازی کامل پوست صورت است. این روش ایمن در طی جلساتی با مدت کوتاه بدون هیچگونه درد و خونریزی و در آرامش کامل توسط پزشک متخصص هایفوتراپی در کرج با قیمتی مناسب و باورنکردنی برای شهرندان کرجی و مراجعین کلینیک تاج ارائه می‌شود. در کلینیک پوست و جوانسازی تاج، ما به شما لذت تجربه هایفوتراپی با قیمتی مناسب و خدماتی حرفه‌ای را ارائه می‌دهیم.
ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در مرکز تخصصی زیبایی تاج تمامی عیوب و چین و چروک‌های پوستی شما مراجعین گرامی را به بهترین شکل از بین خواهیم برد. زیبایی و رضایمندی شما از خودتان نهایت هدف ما است.
شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره‌های پوست و زیبایی پیرامون خدمات تخصصی کلینیک تاج با ما در تماس باشید.

21 دیدگاه
رعناعظیمی

به نظر من بهترین و موثر ترین هدیه ای که میتونید به خودتون بدین انجام هایفوتراپی هست، حس اعتماد به نفس از داشتن پوست محکم و چهره ای شاداب بهترین اقدامی هست که میشه با کمک کلینیک تخصصی هایفوتراپی کرج انجام بدین.🌹🌹

معصومه قبادی

من قبلا جای دیگه ای یک جلسه هایفوتراپی انجام دادم و انقدر بعد از جلسه تورم غدد زیر گلو و تورم و قرمزی داشتم که کلا قید انجامش رو زدم. اما بعد از گذشت یکسال توسط دوستم با کلینیک هایفوتراپی شما آشنا شدم و تغییرات و جوونی صورتش بعد دو جلسه باعث شد اطمینان کنم و مجدد برای هایفوتراپی تو کلینیک تاج مراجعه داشته باشم.

رعنا شیخ زاده

به نطر من هر خانمی در اوایل سی سالگی بخاطر کاهش کلاژن سازی در بدن نیاز داره حتی شده یک حلسه هایفوتراپی رو برای حفظ استحکام پوست انجام بده. من تا به حال با مشورت با پزشک هایفوتراپی کلینیک تاج دو حلسه هایفو انجام دادم که هم از نتیجه راضی هستم و هم از تعرفه خوب هایفوتراپی این کلینیک. ممنونم 🌹

بهجت موسوی

اثرات مفیدی که هایفوتراپی روی برطرف شدن چین و چروک های اطراف چشم ها و لبهای من توی سن ۵۳ سالگی داشته، انقدر خوب و باورنکردنی بود که انگار به اوایل ۴۰ سالگی برگشتم. واقعا هایفوتراپی باعث میشه ادم ده سال جون تر بشه راست گفتن. ممنونم از پزشک خوب کلینیک تاج

مریم کاظم زاده

در سن چهل و شش سالگی بخاطر افتادگی ابرو و پلک و شل شدن گونه ها انقدر ناراحت بودم که میتونم بگم اصلا اعتماد بنفس برام نمونده بود ولی فقط با دو جلسه هایفوتراپی چنان تغییر کردم و جوونتر که از دیدن خودم توی آیینه سیر نمیشم. مرسی از مرکز تخصصی هایفوتراپی تاج

لیلا

میشه راهنمایی کنید معمولا چند جلسه هایفوتراپی برای جوانسازی لازم هست؟ تعداد ثابتی داره؟

clinictajik1

درود بر شما. لطفا با شماره های ٠٢٦٣٤٩٨٠٠٠٣ – ٠٢٦٣٤٩٨٠٠٠٤تماس بگیرید تا شما را به بهترین و کامل ترین شکل راهنمایی کنیم.

مهدیه شریفی

هایفو در مقایسه با انجام لیفت با نخ یک عمل جوانسازی ایمن و سریعتری هست که من تونستم با انجام یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص مجموعه تون بالاخره تصمیمم رو از بینشون بگیرم و برای انجام کار لیفت و جوانسازی صورتم با هایفوتراپی اقدام کنم. ممنون

فاطمه زرگریان

با تشکر از مجموعه تاج برای انجام هایفو برای من که باعث شد خط غم دو طرف لب من به طور کلی با فقط ۱ جلسه هایفوتراپی از بین بره و فرم طبیعی لبم مجدد برگرده. مرسی

المیرا میرزایی

من بخاطر استفاده مداوم از گوشی و نگهداری نادرست سرم غبغب آوردم و خیلی هم از انجام کارهای مختلفی که برای از بین بردنش بهم پیشنهاد شد میترسیدم. با مشاوره شما فقط با دو جلسه هایفوتراپی غبغب تغییرات عالی داشتمو اینکه خیلی پوست صورتم کشیده و لیفت شد. مررررسیییییی

پروانه داوری

میتونم بگم هایفوتراپی برای افتادگی پلک و چین. چروک دور چشم من که معجزه کرد. خدا قوت به عزیزان کلینیک تاج، بی صبرانه منتظر جلسه بعدی هایفوتراپیم هستم.

نیوشا

هایفوتراپی برای حفظ شادابی و جوانی پوست یک روش امن و تصمینی هست. من با انجام یک جلسه مشاوره تخصصی با مرکز هایفو تاج با خیال راحت با هزینه عالی انجامش دادم.

رویا

بهترین مرکز هایفوتراپی کرج هستین نظم کلینیکتون عالی بود. برخوردتون با مراجعین هم واقعا به دلم نشست. سلامت باشید

فرشته باقری

از نتیجه هایفوتراپی برای کم شدن چین و چروک و افتادگی گونه و پلکم واقعا راضی هستم. ممنونم از کلینیک تاج و کادر درمان عالیشون

زینب قواملو

وقت بخیر میخواستم از دقت نظر و کیفت عالی هایفوتراپی کلینیکتون تشکر کنم. خیلی نگران بودم که بخاطر حرارت دستگاه هایفو پوستم تاول بزنه و قرمز بشه اما همه چیز عالی انجام شد. ممنونم ازتون

فروغ عبدالهی

من برای رفع شلی و افتادگی غبغب خیلی تحقیق کردم و بهترین راه برای رفع اون انجام هایفوتراپی غبغب بود. از کادر عالی کلینیکتون و همینطور پزشک خوب و کاردرستتون ممنونم که با بهترین و امن ترین راه حل مشکل منو برطرف کردین

شیوا ازادفر

من برای اینکه جوانسازی پلک و دور چشم و خطهای ریز کنار چشمم با مشاوره شما هایفوتراپی کردم. البته دو جلسه دیگه هنوز مونده اما تغییرات رو با همین یکبار انجام دادن به چشم‌میبینم. عااالیه

شهناز ابویی

سلاو خدا قوت به خانم دکتر نازنینم که با صبر و دقت عالیشون برای من هایفو انجام دادن. عزیزم شما از نظر من بهترین پزشک هایفوتراپی کرج هستی ممنونم ازن

ارزو فرهمندیان

سلام و درود به کادر عزیزان کلینیک تاج. من با راهنمای و مشاوره عالیتون ۱۳ روز پیش یک جلسه هایفوتراپ انجام دادم، واقعا پوستم به لطافت و زیبایی ۲۲ سالگیم شده خیلی خیلی ممنونم

کتایون امینی

سلام خیلی خوشحالم با کلینیک درجه یک و عالیتون آشنا شدم. میخواستم بگم‌نتیجه هایفو من و خواهرم بعد از سه جلسه مراجعه پیشتون، عااااااالیه خدا خیرتون بده انقدر حالم خوبه وخودمو دوست دارم که حد نداره

مهدیه

سلام و خدا قوت به همه عزیزان کلینیک تاج، من دو جلسه هایفوتراپی جوانسازی پیشتون انجام دادم انقدر تغییرات مثبتی داشتم که همه تعجب کردن. مرسییییییی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *