کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

پی آر پی در کرج

پی آر پی در کرج از روش های نوینی است که امروزه جهت زیبایی و جوانسازی نواحی مختلفی همچون صورت، مو کاربرد دارد. تزریق پی آر پی (PRP) همچنین به صورت تنهایی و یا به صورت ترکیبی با روش‌های تزریق چربی و مزوتراپی هم کاربرد دارد.
استفاده از پی آر پی (PRP) از دو تا سه دهه قبل در رشته های مختلف پزشکی مثل دندانپزشکی و جراحی فک و صورت، سوختگی ها و درمان زخم های مزمن شروع شد. اما امروزه کاربردهای مفید آن در جوانسازی پوست مورد توجه مراکز  درمان زیبایی نیز قرار گرفته است. 

پی آر پی در کرج

پی آر پی یا Platelet-rich plasma در اصل نوعیپلاسما است. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که پلاسما چیست ؟
اگر بخواهیم به طور مختصر شرح دهیم، پلاسما بخش بزرگ از خون بدن ما را شامل می‌شود. اگر به صورت آزمایشگاهی خون را تجزیه کنیم، مایعی زرد رنگ از آن حاصل می‌شود که این مایع زرد رنگ همان پلاسما است.
پلاسما حاوی انواع گلبول های سفید و قرمز و پلاکت خون ما می‌باشد. وظیفه مهم پلاسما در بدن ما، جابه جایی و گرداندن تمامی اجزای سازنده خون است.
مطالعه بیشتر: هایفوتراپی و لیفت صورت در کرج
پس با توجه به وظیفه پلاسما که برایتان ذکر کردیم می‌توان نتیجه گرفت که پی آر پی هم قرار است با توجه به یک وظیفه و منظورخاص و درموضع و ناحیه مشخصی از بدن وارد شده و به گردش در بیاید تا اثرات سازنده مخصوص به خود را در آن محل اعمال کند.
حالا به راحتی استنباط می‌شود که پی آر پی (PRP) پلاسمای خونی غنی و سرشار از پلاکت است. که قرار است به عنوان یک منبع طبیعی از بدن به درمان بیماری و عارضه‌های پوستی استفاده شود

بهترین مرکز پی آر پی در عظیمیه

کلینیک پوست و مو و لیزر تاج در منطقه عظیمیه کرج انجام خدمات تخصصی زیبایی و درمانی پوست و مو را با جدیدترین تکنیک ها و متد های روز، به شما مراجعین عزیز ارائه می‌دارد.  بهترین درمان برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای نازک پی آرپی است که بواسطه غیرتهاجمی بودن آن و اثربخشی بالایی که دارد این روزها بسیار محبوب است. علاوه ‎بر موارد ذکر شده پی آرپی پوست را سفت و کشیده و رنگ آن را یکدست می‏‌کند. در یک کلام پس از پی آر پی در کرج پوستی و مو شاداب و جوانتری خواهید داشت.
مطالعه بیشتر: تزریق بوتاکس مصپورت در کرج
مرکز تاج با داشتن پزشکان و کادر متخصص در عرصه سلامت و زیبایی پوست و مو بر آن است تا عارضه و ناهنجاری های پوست و مو شما عزیزان را طی جلساتی مفید و پر ثمر برطرف سازد. به نظر می‌رسد جلسات پی آر پی زمانبر باشد. اما برخلاف تصور عموم کل این پروسه از زمان  گرفتن خون تا پایان درمان در همان جلسه با میکرونیدلینگ نهایتاً یک ساعت و نیم وقت لازم دارد. اما برای گرفتن بهترین نتیجه، درمان با پی آر پی در کرج در چند جلسه طی چهار تا شش هفته انجام می‌گیرد. 

پی آر پی صورت در کرج

قصد داریم برایتان شرح بدهیم که درمان با روش پی آرپی جهت پوست صورت و مو به چه شکل است؟ پس با ما همراه باشید.
اگر مطالبی که بالاتر خدمتتان ذکر کردیم را مطالعه کرده باشید، مختصر اشاره کردیم که پی آر پی پلاسمای سرشار از مواد طبیعی خون بدن است. پس در ابتدای امر لازم است که از شما در حجم مشخصی خون گرفته شود. نگران نباشید حجم این خونی که گرفته می‌شود به  همان اندازه‌ای است که وقتی برای چکاب روتین به آزمایشگاه مراجعه می‌کنید و از شما گرفته می‌شود.
در مرحله بعد خون گرفته شده را درون دستگاهی به نام سانتریفیوژ می‌گذارند. در طی چرخش ها و گرداندن های با سرعت بالای این دستگاه، طی مدت زمانی که لازم است، پلاسما از خون جداسازی می‌شود. این همان محلولی است که ما به آن نیاز داریم. که غنی از مواد طبیعی و پلاکت خونی است. حالا طی گذراندن مراحلی محلول پی آر پی آماده شده و در صورت نیاز برای صورت و یا موها  قابل تزریق می‌باشد.

دلایل اصلی بر تاکید در استفاده از پلاکت :
خاصیت مهم پلاکت در لخته سازی و منعقد کردن خون است که تاثیر بسزایی در جلوگیری از خونریزی دارد.
تاثیر بالای پلاکت ها در روند بهبود و ترمیم زخم‌ها و آسیب‌های بافت بدن دارد.

پی آر پی مو در کرج

پی آر پی در کرج

با ورود یا تزریق این محلول PRP بدست آمده به نواحی مو و یا پوست صورت که دچار مشکل و یا عارضه بوده اند، فاکتورهای رشد از پلاکت‌ها آزاد می‌شوند.

این فاکتورها سه وظیفه ی حیاتی و مهم دارند:
۱- باعث تحریک و تسریع در ساخت کلاژن می‌شود. کلاژن نوعی پروتئین طبیعی است. که با عملکردی مشابه سیمان، بافت های بدن را محکم می‌کند. همچنین اثرات عالی در جلوگیری از شل شدن و افتادگی بافت‌ها دارد.
۲- باعث تشکیل عروق خونی جدید می‌شوند.
۳- همچنین ئر ایجاد ساماندهی و تقسیم‌ سلول‌ها موثر واقع می‌گردد.

هزینه پی آر پی (PRP)

کلینیک تاج یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی در کرج می‌باشد که با انجام خدمات تخصصی خود برای درمان و رفع چین، چروک، افتادگی و جوانسازی از محبوبیت بالایی در بین مراجعین برخوردار است. برای اطلاع از تعرفه و یا هزینه انجام پی آر پی در کرج شما عزیزان می‌توانید هر روز هفته با مرکز PRP کرج – کلینیک تاج  تماس حاصل فرمایید.
همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره تخصصی برای پوست و مو می‌توانید از مشاوران ما راهنمایی بخواهید.ما شما را  تا دستیابی به بهترین نتایج همراهی می‌کنیم.
مطالعه بیشتر: جوانسازی و لیفت با نخ در کرج 

تزریق PRP یا پلاکت درمانی در کرج - پی آر پی یا پلاسما درمانی برای جوانسازی پوست و مو در کرج - تزریق پی آر پی برای کنترل ریزش مو

 ما به قدرت و تجربه خود در زمینه جوانسازی طبیعی برای افزایش زیبایی شما اعتقاد داریم. پی‌آرپی (PRP )، یک راه حل ایمن و موثر است که بر اساس توانایی‌های درمانی بدن خودتان، به شما کمک می‌کند تا به آنچه از سلامت و  زیبایی موهایتان می‌خواهید برسید. مزایای درمان با روش پی‌آرپی (PRP ) را تجربه کنید و زیبایی خود را به متخصصان ماهر و توانمند ما بسپارید. 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *