کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

درمان تیرگی زیر چشم در کرج

درمان تیرگی زیر چشم در کرج یک وضعیت رایج بین افراد درسنین مختلف است.همه ی ما بارها جلی آیینه، شاهد وجود برخی تیرگی و حلقه های تیره زیر چشمان خود بوده‌ایم. عوامل زیادی در پیدایش این تیرگی ها در این ناحیه دست دارند. 
 کلینیک پوست و مو و لیزر تاج از جمله مراکز تخصصی در عظیمیه کرج می‌باشد که به طور ویژه ای بر روی درمان و برطرف سازی سیاهی‌ها و تیرگی دور چشم‌ها کار می‌کند.

درمان تیرگی زیر چشم در کرج

درمان تیرگی زیر چشم در کرج یک وضعیت رایج بین افراد درسنین مختلف است. کلینیک پوست و مو و لیزر تاج از جمله مراکز تخصصی در عظیمیه کرج می‌باشد که به طور ویژه ای بر روی درمان و رفع تیرگی دور چشم کار می‌کند. 
پزشکان متخصص زیبایی مرکز تاج با جدیدترین تکنیک های روز دنیا  به شما در رفع این معضل کمک می‌کنند. این نواحی به طور کلی در مقایسه با سایر قسمت های صورت بسیارنازکتر و آسیب پذیر ترهستند. بنابراین احتمال اینکه تحت تاثیر موارد گوناگونی و محیطی دچار تیرگی و تغییررنگ و حالت شود، بسیار زیاد است.
هرچه این تغییر رنگ‌ها و بروز تیرگی در این نواحی، دارای قدمت طولانی تری باشد، روش‌های درمانی هم متعدد می‌شود. بالطبع که نتایج و تاثیر گذاری ها هم متفاوت خواهند بود.
مطالعه بیشتر: تزریق ژل لب با کیفیت مرغوب در کرج 

علت سیاهی و تیرگی زیر چشم و دور چشم

تیرگی دور چشم ها یا همان (Periorbital Hyperpigmentation) می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. این موضوع به دلیل شایع بودن اصلا ربطی به سن و سال، کودکی و یا بزرگسال بودن افراد ندارد. با ما همراه باشید تا علت های تخصصی این عارضه شایع را بررسی کنیم. از دست دادن چربی، عضله و استخوان در بدن با افزایش سن در اطراف چشم بسیار سریعتر و واضح‌تر دیده می‌شود.

با گذشت زمان و طی شدن روند پیری در پوست، لایه های چربی در روند تحلیل رفتن بافت‌ها طبیعتا از بین می‌رود. بنابراین ما شاهد ایجاد یا بروز حلقه های تاریک و تیره رنگ در ناحیه زیر چشم‌ها هستیم.
مطالعه بیشتر: تزریق چربی و فرم دهی صورت در کرج

درمان حلقه های سیاه زیر چشم

دلیل دیگر حلقه تاریک زیر چشم این است که پوست اطراف چشم و رگ های خونی به دلایل ارثی و ژنتیکی تمایل به تیرگی دارد. بافت پوستی که پلک ها را احاطه کرده است نازک ترین ناحیه پوست بدن شما است. در حالی که ضخامت پوست مناطق دیگر ۲ میلی متر است ، ضخامت پوست اطراف چشم تقریباً ۰.۵ میلی متر است.

روش های درمان قطعی سیاهی زیر چشم

امروزه بر اساس کشف روش‌های نوین در علم پزشکی و استفاده از جدیدترین دستاورد‌های علم پزشکی به راحتی می‌شود بسیاری از مشکلات و عارضه های پوستی را برطرف کرد. خوشبختانه برای درمان تیرگی زیر چشم در کرج کلینیک پوست و زیبایی تاج سال‌ها تجربه موفق در زمینه جوانسازی و برطرف کردن مشکلات پوست و مو دارد. با وجود شیوه‌های درمانی متعدد حفظ یک سبک زندگی سالم که در آن خواب کافی و باکیفیت، رژیم غذایی متعادل، مصرف منظم و متعادل آب و عدم مصرف دخانیات نیز می‌‎تواند به جلوگیری از ایجاد تیره شدن دور چشم کمک کند.

  • امروزه یکی دیگر از جدیدترین و بهترین روش‌ها برای برطرفسازی گودی و تیرگی زیر چشم‌ها،  استفاده از روش تزریق فیلر با کیفیت زیر چشم‌ها می‌باشد که بسیار پرطرفدار و کاربردی و کم خطر است. 
    مطالعه بیشتر: تزریق فیلر زیر چشم‌ها در عظیمیه کرج

بهترین پزشک رفع تیرگی زیر چشم در کرج

با توجه به حساسیت نسبت به این موضوع شیوه‎های درمانی متعددی در علم پزشکی طراحی شده‎اند که می‎توان با مراجعه به پزشک متخصص پوست و متناسب با صلاح‎دید ایشان از میان گزینه‎های پیشنهادی اقدام به رفع تیرگی دور چشم نمود.
برای درمان تیرگی دور چشم متخصصان پوست می‎توانند کرم‎های روشن کننده، کرم‎های حاوی آزالیک اسید، گلایکولیک اسید،کوجیک اسید و یا هیادروکوینن را تجویز کنند

رفع سیاهی زیر چشم در کرج

تصمیم داریم بعنوان بهترین مرکز رفع تیرگی زیر چشم در عظیمه کرج شما را راهنمایی کنیم تا بهترین روش‌های از بین بردن تیرگی زیر چشم ها را بشناسید.
کلینیک تخصصی پوست و جوانسازی تاج با کمک بهترین ابزار و تجهیزات و همچنین تجربه و تخصص پزشک متخصص رفع سیاهی زیر چشم در کرج با تکیه بر روش‌های موثر و متنوع، نیاز شما را به دستیابی  به زیبایی و روشن شدن پوست ناحیه زیر چشم ها پاسخ داده است. با ما همراه باشید تا با برخی از این روش‌ها آشنا شوید.

درمان تیرگی زیر چشم به روش کولاسر در عظیمیه

این روش که گستره کاربرد آن هم برای پوست‌هایی با رنگهای تیره و روشن جوابگو است. کولاسر یک روش از نوع غیرتهاجمی است و با انجام لیزر برای ناحیه گودی زیر چشم‌ها و رنگ دانه‌های تیره آن را از بین می‌برد. این روش همچنین موجب تحریکات کلاژن سازی در اطراف چشم‌ها می‌شود که بسیار به روشن‌تر شدن پوست این ناحیه کمک می‌کند.
یکی از مزیت‌های مهم این روش این است که انجام آن زمان کوتاهی درحدود ۲۰ دقیقه است. حسن ختام این پروسه تزریق موادی به نام پرکننده پوستی است که وظیفه آن ایجاد پوستی صاف و عاری از هرگونه لک و تیرگی می‌باشد.

درمان تیرگی زیر چشم با لیزر درمانی در عظیمیه

برطرف سازی تیرگی‌های نواحی زیر چشم با استفاده از روش لیزر درمانی با دستگاه آر اف فرکشنال باعث بازگردانی قوای پوست، عضلات زیر پوست، کلاژن سازی و همچنین تنظیم میزان چربی پوست می‌شود.
لیزر آر اف فرکشنال درمانی به طور متوسط و بسته به تشخیص پزشک بین شش الی هشت جلسه و به صورت هفته ای یکبار روی پوست نواحی زیر چشم‌ها ارتباط مستقیمی با میزان الاستسن زیر پوست دارد. به مرور زمان هرچه این ساختار مقاومت خود را از دست بدهد زیر چشم‌ها به طرف پف دارتر شدن و همچنین تیرگی می‌شوند. در کنار این موضوع وجود برخی عوامل درونی مثل سن فرد، ژنتیک وغیره ، همچنین عوامل بیرونی بدن مثل استرس، مراقبت نادرست و غیره هم به افزایش تیرگی زیر چشم ها دامن میزند.

درمان تیرگی زیر چشم با مزوژل در عظیمیه

استفاده از تکنولوزی موثر مزوژل بعنوان یک روش جدید و نوظهور کمک زیادی به آبرسانی و جوانسازی پوست می‌کند. استفاده از مزوژل ها برای رفع تیرگی نیز از این خاصیت پیروی می‌کند و بدون ایجاد هیچگونه تغییر از جمله حجم دهی و فرم دهی خارج از فرم اصلی صورت تنها فضای گود زیر چشم را پر می‌کند. مزوژل ها باعث آبرسانی و هیدراته شدن پوست ناحیه اطراف و زیر چشم‌ها شده و به مرور هاله‌های تیره زیر چشم‌ها  کاهش میابد. همچنین بر روی احیاء و حفظ حالت ارتجاعی پوست نیز تاثیر بسزایی دارد. این روش یکی از راحتترین و ساده ترین روش‌ها در روشن کردن زیر چشم در کرج است که با هزینه ای کاملا بصرفه به شما در دستیابی به زیبایی‌تان کمک می‌کند.

درمان تیرگی زیر چشم با جراحی در عظیمیه

منظور از استفاده از تکنیک جراحی برای روشن کردن پوست زیر چشم‌ها به تزریق ژل و فیلر‌ها اشاره دارد. یکی از این تزریق‌ها از راه مجرای اشکی در چشم‌ها صورت می‌گیرد. این روش علاوه بر کاهش تیرگی این ناحیه از نازکی پوست این ناحیه نیز جلوگیری کرده و  پس از تزریق یک لایه ضخیمتر می‌سازد. در نتیجه دیگر مویرگ‌های زیر چشم ها نیز به دلیل نازکی پوست این ناحیه، قابل دید نمی‌باشد. بهترین روش برای اثر بخشی ماساژ پس از تزریق توسط پزشک است. این دست جراحی ها در صورتی که در یک مرکز معتبر و زیر نظر متخصص زیبایی انجام پذیرد، کاملا امن و بدون خطر هستند.

کلینیک پوست و مو و لیزر تاج علاوه بر درمان تیرگی زیر چشم در کرج خدمات دیگری بی‌نظیر دیگری برای جوانسازی و احیای پوست نیز ارائه می‌دهد.
در صورتی که علاقمند به جوانسازی پوست و لیفتینگ همزمان پوست صورت خود هستید کلیک نمایید: 
جادوی هایفوتراپی برای صورت

برای داشتن پوست زیبا و بدون چین و چروک و چربی در ناحیه فک و غبغب کلیک نمایید: 
ساکشن چربی های غبغب در عظیمیه کرج

شما همشهریان کرجی میتوانید در همه روزهای هفته در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن مشاوره تخصصی با مشاوران مرکز تاج تماس حاصل فرمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *