کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+989909056926
کرج، عظیمیه، میدان مهران، برج ماندگار
+982634980003

لیفت نخ صورت در کرج

لیفت نخ صورت در کرج یکی از خدمات پرکاربرد جهت رفع افتادگی پوست صورت است. کلینیک پوست و مو و لیزر تاج ارائه دهنده بهترین خدمات پوست و زیبایی در منطقه عظیمیه کرج می‌باشد. هدف از انجام لیفت صورت با نخ، در واقع بازسازی مجدد بافت صورت با تحریک و تولید کلاژن برای استحکام پوست صورت، گردن می‌باشد. روش لیفت با نخ پروسه ای است که هدف آن درمان علائم پیری و افتادگی پوست در قسمت پایین صورت می‌باشد. 

لیفت نخ صورت در کرج

همانطور که می‌دانید با افزایش سن و ورود به دوره میانسالی اثرات پیری بر پوست صورت نمود پیدا می‌کند. اصلی‌ترین دلایلی که روی پیری و افتادگی صورت اثر دارد عواملی همچون کلاژن سازی در پوست است. کلاژن پایه اصلی جوانی و شاداب نگهدارندگی در پوست است. اما زمانی که این عامل طبیعی دیگر جوابگوی حفظ استحکام و حالت کشیدگی رو به  بالای پوست صورت نباشد روشی جایگزین با عنوان لیفت نخ صورت در کرج در پیشنهاد می‌شود.
مطالعه بیشتر: جوانسازی با هایفوتراپی در کرج
لیفت صورت با نخ در کرج عملی تخصصی است که باید بر اساس رعایت برخی فاکتورها مانند زیر نظر بهترین دکتر برای لیفتینگ صورت با نخ انجام شود. نخ گذاری در صورت شامل قرار دادن زیر جلدی نخ‌های مخصوصی است که برای کشیدگی و بالا بردن قسمت‌های شل شده و افتاده نواحی مانند گونه، شقیقه و یا گردن و غیره استفاده می‌شود. بيشترين كاربرد لیفت با نخ  در بخش میانی و انتهایی صورت از جمله لیفت گونه با نخ، غبغب و خطوط گردن است. انجام لیفت به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با صرف هزینه ای مقرون به صرفه به راحتی و بدون هیچ گونه طی کردن دوران نقاهت شدید و خاصی، در طی یک دوره کوتاه از افتادگی و شل شدگی پوستتان راحت شوید.

بهترین دکتر لیفت با نخ در عظیمیه

لیفت نخ صورت در کرج

امروزه روش‌های جوانسازی پوست و از بین بردن افتادگی یا به اصطلاح رفع شل شدن پوست صورت گردن بسیار متنوع است. استفاده از روش لیفتینگ با نخ در کرج برای رفع شل بودن پوست یک روش تخصصی و بسیار زود بازده است.
اما توجه به این نکته خیلی مهم است که انجام عمل نخ گذاری و تنظیم صحیح آن نیازمند دانش، تخصص و تجربه بالایی است. همچنین رعایت نکات بهداشتی و استریل برای جلوگیری از نفوذ میکروب‌ها و آلودگی هم در طی انجام پروسه مهم است.
اینکه چه تعداد نخ برای حفظ و کشیدگی پوست و بازگشت به زیبایی اولیه نیاز است را پزشک خوب لیفت با نخ در عظیمیه کرج تشخیص می‌دهد. عوامل مختلفی همچون نوع پوست میزان شلی و افتادگی صورت هر فرد ، سن و سال شخص، وزن و غیره  می‌تواند در تشخیص و تعداد نخ های لازم برای لیفتینگ صورت با نخ در عظیمیه، توسط پزشک موثر است.
مطالعه بیشتر: هزینه یک جلسه آر اف فرکشنال در کرج

 

بهترین پزشک برای نخ صورت در عظیمیه کرج

کلینیک تخصصی تاج بهترین کلینیک لفیت با نخ در عظیمیه کرج است که با همکاری بهترین دکتر برای نخ صورت در کرج، همچنین لیفت نواحی صورت و گردن با نخ را در محیطی کاملا بهداشتی و استریل برای مراجعین گرامی انجام می‌دهد.
حائز اهمیت ترین نکته در کلینیک تاج، همکاری با بهترین پزشک  متخصصی زیبایی برای نخ گذاری صورت در کرج  است. این کلینیک تخصصی مجهز به تجهیزات معتبر تخصصی و درمانی داخلی و خارجی است. تلاش ما این است که مراجعین گرامی بتوانند در آسوده ترین حالت و زمان ممکن، درمان لیفت با نخ  در کرج را برای جوانسازی و احیای زیبایی مدنظرشان داشته باشند. ما بالاترین استانداردهای بهداشتی و پروتکل‌های ایمنی را برای اولویت بخشیدن به رفاه شما حفظ می کنیم.

قیمت لیفت نخ در کرج

ما در بهترین مرکز لیفت با نخ درعظیمیه کرج به شما اطمینان می‌دهیم با انجام لیفتیگ با نخ در کمترین زمان می‌توانید زیبایی و جوانی خود را بدست آورید. لیفتینگ با نخ در عظیمیه کرج می‌تواند از تاثیر منفی‌ای که افزایش و یا کاهش وزن بر پوست صورت می‌گذارد نیز جلوگیری کند.
کلینیک پوست و مو و لیزر تاج در عظیمه کرج با ارائه خدمات درمانی تخصصی لیفت نخ صورت در کرج تحت نظارت پزشکان مجرب برای ارائه خدمات خود تعرفه های بی نظیری ارائه می‌دهد.
شما عزیزان همواره می‌توانید جهت کسب اطلاعات پیرامون هزینه انجام لیفت نخ صورت در کرج و یا  تعرفه و هزینه خدمات ما در کلینیک تاج با ما تماس بگیرید.
مطالع بیشتر: تزریق تخصصی بوتاکس مصپورت در کرج

بهترین کلینیک لیفت با نخ در عظیمیه کرج

اگر قصد دارید تا با یک روش ایمن و تضمینی صورت خود را چند سال جوانتر کنید و افتادگی پوست خود را برطرف سازید لیفت نخ صورت در کرج راهکار پیشنهادی ما به شما است. انجام لیفت نخ با توجه به تکات مهم و ظریفی که در حین آن دارد بهتر است در یک مرکز تخصصی زیبایی انجام شود.
افزایش و کاهش وزن در کنار افزایش سن و همچنین داشتن بیماری و تحت استرس مداوم بودن باعث می‌شود رفته رفته پوست صورت خصوصا  در نواحی گونه‌ها و اطراف لب‌ها و غبغب دچار تغییر حالت و افتادگی  شود.

لیفت نخ صورت در کرج

فرآیند نخ‌گذاری در دو مرحله انجام می‌پذیرد. زیرا بدن ما به طور طبیعی پس از نخ گذاری نیاز دارد تا خود را ترمیم کند. لیفتینگ با نخ در عظیمیه کرج به راحتی و در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به بیهوشی و حتی احساس درد برای مراجعین انجام می‌شود.
 ما در کلینیک پوست و مو و لیزر تاج بعنوان بهترین مرکز لیفت با نخ در عظیمیه کرج به شما کمک می‌کند تا به راحتی فشار حاصل از افتادگی و شل شدگی گونه‌ها  برداشته شود  و حالت کشیدگی و زیبایی اولیه به صورت شما بازگردد.
چرخش عضلات خط گونه ها و کشیده شدن و لیفت پوست چانه و فک به سمت بالا هم بعد نخ گذاری قابل رویت است. معجزه لیفت و جوانسازی پوست صورت خود را با انجام لیفت نخ صورت در کرج در کلینیک تاج تجربه کنید. بسته به اینکه تا چه حد به توصیه‌های پزشک خود گوش کنید و در صورت نیاز داروهایی که برایتان تجویز شده است را مصرف نمایید. با کمی صبوری هرچه می‌گذرد بهترین نتیجه را شاهد خواهید بود.
مطالعه بیشتر: تزریق تخصصی ژل لب در کرج

مرکز تخصصی لیفتینگ صورت با نخ در عظیمیه کرج

لیفت پلک چشم با نخ در کرج

امروزه استفاده از روش لیفت پلک چشم با نخ در کلینیک تخصصی لیفتینگ با نخ تاج بعنوان روشی ایمن و تضمینی برای افراد که قصد دارند افتادگش و شل بودن پلک چشمان خود را برطرف کنند پیشنهاد می‌شود. انجام روش لیفتینگ پلک چشم با نخ عموما برای افرادی که دارای هستند و پوست آنها به علت از دست دادن کهولت سن خاصیت الاستیسیته و کشیده بودن طبیعی را از دست داده‌اند مناسب است.
همچنین مزیت دیگر استفاده از روش لیفت با نخ برای پلک چشم در کرج در برخی مراجعین گرامی از بین بردن ویژگی های ژنتیکی و در گروهی دیگر پیامدهای تجربه کاهش وزن شدید و لاغری در صورتشان است که منجر به افتادگی پوست ناحیه اطراف پلک و شل شدگی می‌شوند.

مرکز تخصصی لیفت صورت با نخ در کرج

ما در مرکز تخصصی لیفت صورت با نخ عظیمیه، توانسته‌ایم با بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی و علم روز  توسط بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در کرج، با استفاده ازتجهیزات مرغوب و استاندارد یک درمان ابتکاری و موثر به نام لیفت با نخ را برای مراجعین عزیز به ارمغان آوریم. در تکنیک لیفت با نخ پوست افتاده صورت شما بدون نیاز به جراحی برای  کشیده شدن و خروج از حال شلی، استحکام و فرم‌گیری به شکل زیبای  جوانی خود بازگردانده می‌شوید. داشتن تخصص و تجربه در  کلینیک تخصصی پوست و زیبایی تاج، با همکاری تیم متخصصان ماهر مراقبت‌های بهداشتی ما تجربه گسترده‌ای در انجام انواع روش‌های لیفت با نخ در کرج دارند. ما با آخرین تکنیک‌ها و پیشرفت‌ها و تجهیزات در این زمینه بروز می‌شویم تا بهترین مراقبت‌های ممکن را به زیبا جویان خود ارائه دهیم.
پس اگر به دنبال یک جایگزین کم تهاجمی بجای انجام  جراحی  صورت هستید، لیفت با نخ توسط بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ در کرج ممکن است راه حل ایده آلی برای  رسیدن شما به زیبایی مطلوبتان باشد.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در کرج

تعهد ما در بهترین مرکز لیفتینگ صورت با نخ در عظیمیه رضایت زیباجو بعنوان هسته اصلی خدمت رسانی است. تیم پزشکی و درمانی کلینیک تاج همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مراقبتی یا کیفیت و استثنایی، حفظ ارتباطات شفاف و بدون هیچ گونه سودجویی و پشتیبانی همه جانبه پس از انجام خدمات زیبایی از جمله لیفت نخ صورت را در طول مسیر درمان با لیفت نخ و بازیابی اعتماد به نفس جوانی شما ارائه دهیم.
انجام لیفت نخ صورت در کلینیک تاج با توجه تجربه و رضایت مراجعین ما از یک جوانسازی ظریف و طبیعی برخلاف جراحی‌های سنتی لیفت صورت که قبلا مرسوم بوده بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لیفت نخ صورت در کرج یک روش کم تهاجمی، ایمن و بدون نیاز به برش یا هیچگونه بی‌هوشی عمومی می‌باشد.

لیفت خط خنده و گونه با نخ در کرج

پس از طی شدن دوران طلایی جوانی و بالا رفتن سن در دهه سوم زندگی تغییرات زیادی برای استحکام و حالت ارتجاعی پوست در صورت دیده می‌شود. افراد به آهستگی حجم صورت خود را در نواحی مختلف با شدت‌های متفاوتی از دست می‌دهند. برای مثال در ناحیه گونه تا قبل از سی سالگی گونه‌ای با حجم بالا داشته‌اند و در این بازه سنی ناحیه گونه آنها به اصطلاح آب رفته است. در نتیجه این تحلیل رفتگی گونه‌ها به سمت پایین متمایل می‌شود. حالا علاوه بر داشتن گونه‌ایی فاقد حالت مستحکم فشار رو به پایین این نواحی منجر به پیدایش خطوط، چین و چروک‌هایی در اطراف دهان و بینی نیز می‌شود.
بدین صورت صورت افراد بی‌حال‌تر و به اصلاح بزرگتر از سن واقعی‌شان دیده می‌شوند. بنابراین بهترین راهکار برای درمان و رفع کردن افتادگی گونه‌ها و رفع خط لبخند استفاده از روش لیفت خط خنده و گونه با نخ در کرج است. کلینیک تاج بهترین مرکز تخصصی لیفتینگ صورت با نخ در عظیمیه کرج است. داشتن دانش و تجربه بالا و نظارت بهترین دکتر لیفتینگ نخ کرج و با کیفیت ترین متریال زیبایی و جوانی را به شما هدیه می‌کند.

ليفت گردن با نخ در کرج

لیفت نخ صورت در کرج

از بهترین فواید لیفتینگ گردن و فک با نخ در عظیمیه کرج می‌توان به تطبیق پذیری آن اشاره کرد. لیفت با نخ می تواند به طور موثری نواحی مختلف صورت از جمله گونه‌ها، فک‌ها، ابروها و گردن را برطرف کند. همچنین می توان آن را با سایر روش های زیبایی ترکیب کرد تا به نتایج مطلوب‌تری دست یافت.در حالی که نخ‌ها یک لیفت فوری ایجاد می‌کنند، اثرات کامل درمان لیفت با نخ به تدریج در طی چند هفته با تحریک تولید کلاژن ایجاد می‌شود. این امکان بهبود طبیعی و ظریف‌تری را در ظاهر شما فراهم می‌کند.
این سوال برای برخی مراجعین بوجود آمده است که با اینکه گفته شده که که لیفت صورت با نخ بدون برش و نیاز به جراحی انجام می‌شود اما باز هم در مورد جای زخم و بخیه شنیده اند. اما با کمی دقت در خواهید یافت که عمل نخ گذاری توسط ابزار مخصوص و سوزن‌های تخصصی در زیر پوست که دیده نمی‌شود انجام می‌شود و این نخ ها دارای یک کانال با دو سر ورودی (ابتدایی) و خروجی (انتهایی) هستند.
منظور از محل بخیه و جای زخم در اصل همین نقاط ابتدا و انتهای نخ‌های کار گذاشته در صورت هستند. که برای حفظ سلامت و بهداشت پس از لیفت صورت با نخ در کرج نیاز است از آنها مراقبت کنید. یا حتی اگر جزء افرادی هستید که آستانه تحمل درد پایینی دارید میتوانید طبق تجویز دکتر متخصص لیفت صورت با نخ در عظیمیه کرج از برخی مسکن های تجویز شده برای کاهش درد هم استفاده کنید.

مزایای لیفت صورت با نخ

انجام لیفت نخ صورت در کرج دارای جنبه‌های مثبت و سودمندی نیز می‌باشد. از جمله اینکه چون نخ گذاری در ذات خود روشی كم تهاجمی است پس انجام لیفت با نخ نسبت به جراحی و زیر تیغ رفتن بسیار مقرون به صرفه تر می‌باشد.
قابلیت تکرار نخ در ناحیه ثابت پس از گذشت حدود دو یا سه سال که از مدت ماندگاری لیفت صورت با نخ می‌باشد بلامانع است.  عدم نیاز به تحت درمان بودن و مراجعه به پزشک برای چکاپ‌های پی در پی از نقاط مثبت انجام لیفت نخ صورت در کرج است.
همچنین خالی از لطف نیست تا ذکر کنیم که در لیفتینگ صورت با نخ در کرج، نیازی به عدم نیاز به بستری شدن ندارید. الزامی برای عدم تحرک طولانی مدت و از این قبیل توصیه ها ندارید. زیرا لیفت با نخ دارای دوران نقاهت نسبتا کوتاهی است. 

لیفت صورت با نخ - عوارض نخ کشیدن صورت - لیفتینگ با نخ در کلینیک تاج عظیمیه - ليفت گردن با نخ در عظیمیه کرج

همانطور که پیش تر اشاره کردیم لیفت نخ صورت در کرج توسط بهترین دکتر لیفتینگ با نخ در عظیمیه کرج در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی تاج انجام می‌گیرد. در این روش نیاز به هیچگونه جراحی باز و برش نیست. قسمت اویزان و شل شده پوست صورت که در اکثر مشتریان مراجعه شده به ما در نواحی گردن و گونه ها هستند در فرایند نخ گذاری به حالت کشیده و سفت شده در می‌آید. این فرایند موجب جوانسازی و زیباتر دیده شدن شما نیز می‌شود و رویای همیشه جوان ماندن را زندگی می‌کنید.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

از نظر پزشک متخصص لیفت با نخ کلینیک تاج ماندگاری لیفتینگ صورت با نخ به عوامل زیادی بستگی دارد. اما بنابر داشتن تجارب بالا و موفق سال‌های خدمت رسانی ما به مراجعین گرامی خود در زمینه لیفت نخ صورت در کرج می‌توان با اطمینان گفت که از زمان نخ گذاری تا یک بازه زمانی یک الی دو ساله می‌باشد. البته ممکن است این بازه زمانی در بین افراد مختلف متفاوت تر هم دیده  شود.
اما توصیه‌های همی به شما داریم که با دقت و توجه به در حفظ سلامت و دوام بیشتر لیفت صورت با نخ موفق عمل کنید. ما در کلینیک تخصصی لیفت صورت با نخ عظیمیه کرج پس از انجام عمل لیفت با نخ به بیماران خود تاکید داریم  تا مراقب سلامت و رژیم غذایی خود باشند. از آنجایی که افزایش و کاهش وزن تاثیر مستقیمی بر نگهداری نخ‌های کار گذاشته در صورت دارد باید مراقب میزان خورد و خوراک خود باشند و از یک رژیم غذایی متناسب استفاده کنند.

 لیفت گونه با نخ در عظیمیه کرج - قیمت لیفت صورت با نخ در عظیمیه کرج - لیفت ابرو با نخ در کرج - نخ لیفت صورت قیمت

کلینیک پوست و زیبایی تاج خدمات جامع و نخصصصی خود را پیرامون برطرف سازی مشکلات پوستی، جوانسازی و درمان‌های تخصصی مشکلات مو تحت نظر متخصص و پزشکان با تجربه ارائه می‌دهد. این مرکز همچنین با استفاده از برترین متدهای علم روز، بر آن است تا شما مراجعین عزیز را به بهترین شکل مشاوره و راهنمایی کند. 
برای آشنایی با سایر خدمات ما در کلینیک تاج کافی است به لینک زیر مراجعه نمایید.
لیزر موهای زائد در عظیمیه 

9 دیدگاه
شیرین ملکی

انجام نخ گذاری برای لیفت و کشیدگی سریع نواحی گونه و شقیقه بدون جراحی و با ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روش ها در کلینیک تخصصی لینفت با نخ تاج برای من تجربه عالی و خوبی بود. خیلی ممنون از پزشک متخصص لیفت با نخ این مجموعه🙏❤️

ندا فاضلی

لیفت با نخ یکی از بهترین و ظریفترین روش برای استحکام و بازگرداندن زیبایی و کشیدگی پوست صورت هست. بخاطر اینکه نخ ها زیر جلد پوست کار گذاشته میشه و کمترین اندازه زخم رو داره که خیلی هم زود جاش از بین میره واقعا مورد قبول منه😍 مرسی 🙏

مهشید

با تشکر از پزشک پنجه طلای مجموعه لیفت نخ صورت کلینیک تاج بخاطر کیفیت و ظرافت کارشون❤️❤️❤️ انقدر که از کشیدگی و لیفت گونه و شقیقه هام راضی ام کلی دعاتون میکنم. سلامت باشید 🙏🙏🙏

بهناز ابراهیمی

تغییر فرم چشم های افتاده من با روش لیفت شقیقه با نخ بهترین راهکار برای من بود. بصورتی که افتادی گوشها و پلک و شقیقه هام کاملا رفع شد و خیلی چهرم باز و بشاش شد😍😍ممنون از مرکز تخصصی لیفت با نخ تاج برای دقت و تجربه خوب کاریشون

مریم شکوهی

نخ گذاری صورت در ترکیب با سایر روش های جوانسازی مثل تزریق فیلر و برای پر کردن چین و چروک های صورت واقعا روش عالی و کاربردی در گرفتن بهترین نتیجه هست. ممنونم از پزشک خوب لیفت با نخ مجموعه تاج برای ابتکار و تجربه کاری خوبشون

شیدا فتوحی

مادر من در قسمت گونه ک اطراف چانه افتادگی شدیدی داشتن.با مشاوره ای که با خانم دکتر داشتیم تشخیص دادن که لیفت با نخ براشون انجام بشه. بعد دوران نقاهت کوتاهشون واقعا تغییرات رو در قسمت عضلات خط گونه و لیفت اطراف چانه شون رو به چشم دیدیم.ممنونم از دکتر خوب لیفت و نخ گذاری کلینیکتون

آذر بهرامی

خدا قوت به کادر پزشکی کلینیک تاج عزیزم. من از نتیجه لیفت نخ و تزریق فیلر که برام انجام دادین راضی ام و بعد مصرف داروهای تجویزی هیچ مشکل و عارضه ای ندارم. خیلی هم صورتم رو دوست دارم

فاطمه

سلام و خسته نباشید به دکتر عالی کلینیک تاج. ۲۰ روز پیش کار لیفت با نخ پیشتون انجام دادم و میخوام بگم عالیه نتیجه اش هیج درد و زخمی ندارم و خیلی هم راصی هستم. ممنون از اینکه دوباره جونم کردین

محمد

سلام
ممنون از توضیحات کامل و اطلاعات مفیدی که در اختیار ما گذاشتید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *